Ik weet niet of de vraag al gesteld is (ik kan hem in ieder geval niet vinden in de zoekopdracht).
Ik heb een klein probleempje met mijn tekening. Een deel van mijn assemblage lijkt te zijn gedemonteerd als ik me in de "gearceerde afbeelding" -weergave bevind.
Aan de andere kant, wanneer deze weergave zich in een "verborgen lijn" bevindt, is alles in orde.
Mijn assemblage is overal goed beperkt en heeft geen problemen als ik hem open
@ Flegendre. Als dat het geval zou zijn, denk ik dat het voor beide soorten visualisatie zou werken. Maar hier heb ik alleen het probleem met "gearceerd beeld" en "stopt in gearceerde beeldmodus" zodra ik kleur in het kort zet.
@benoit. LF. Opgelost of verlicht verandert niets (dat is het eerste waar ik aan dacht). En nee, niets aan flexibiliteit. Ik ben zelfs de beperkingen gaan controleren, er zijn geen overbeperkingen en slechte beperkingen (die nergens naar verwijzen, enz.)
@Coyotte. Ctrl+Q lijkt niet te werken
@gt22. Grafische kaart ok voor mijn solidworks
@Bart. Waarschijnlijk... maar ik zie niet echt waar ik aan moet sleutelen om dat te veranderen :s
Benoit.LF, ja. Ik heb het geprobeerd door het opnieuw maken van een tekening (verschillende maten van het plan. A4, A1, enz.). Ik heb geprobeerd de achtergrond direct te veranderen.
Ik heb ook geprobeerd de pc opnieuw op te starten (ja, het werkt nooit. Maar je weet maar nooit).
Niet voor transparantie. Alles is duidelijk zichtbaar
Aan de andere kant realiseerde ik me iets verrassends. Door met mijn muis over de weergave te bewegen, verschijnen de kenmerken van het paneel op hun theoretische plaats, terwijl dat visueel niet het geval is.
@Gt22: Ik heb erover nagedacht... Helaas verandert er niets aan. Of het nu gaat om een nieuwe tekening/nieuw bladformaat enz., het probleem blijft altijd
@Benoit.LF: Ik kan het soms onderhands of helemaal gesloten hebben. Geen zichtbare verschillen (ik heb de schermafbeelding bijgevoegd om groter te openen als je dat wilt)
Je had moeten wachten op de reactie van de hotline en jezelf in een betere reactie moeten plaatsen met de uitleg. Op die manier zou het zichtbaarder zijn geweest voor degenen die op zoek zijn naar hetzelfde probleem!
Nou, ik heb 40 punten behaald, maar dat is niet het doel van het forum:)
Arf: Ja ... Ik begrijp het principe van zijn punten niet. En omdat de site me stoort, zodat ik een beter antwoord stem. Nou, het zal een gelukkige ^^ zijn geweest.
Kortom, dus voor de hotline begrijpen ze verrassend genoeg niet waar het vandaan komt. Afgezien van het feit dat ik te horen krijg dat het een bug is en dat ik moet upgraden naar de nieuwste versie. Ik heb echter niet de indruk dat het in de intenties van mijn manager is om te betalen voor een weergaveprobleem :S
Dus hebben ze mijn instellingen opnieuw geïnitialiseerd, waarbij ze al mijn configuraties kwijtraakten. En inderdaad, het lijkt steeds beter te gaan.... Tot de volgende keer!
We zijn dus nog niet veel verder in het waarom en hoe