Ik ben op zoek naar een manier voor de boven- en onderkant van mijn elektrische kast om de afmetingen van de behuizing ervan in mijn assemblage te volgen wanneer ik de afmetingen verander . Alle onderdelen zijn van plaatstaal.
Ik zou dus graag in staat zijn om de diepte, breedte en hoogte van het lichaam te beheren zonder dat ik alle schetsen van de andere delen dienovereenkomstig hoef te bewerken.
Bind eenvoudig de ribben in het geheel. Je dubbelklikt op de boven- of de onderkant en daar verschijnen al je zijkanten dan klik je erop en het zijvenster opent zich en daar zet je = dan dubbelklik je op het lichaam, klik op de kant waarmee je wilt linken en zo verder voor de Lengte en breedte van de boven- en onderkant.
Een andere manier die ik vaak gebruik, is om een sjabloononderdeel te maken en de vellen in de assemblage te maken door de afmetingen van het sjabloononderdeel op te halen.
Dus om het onderdeel aan te passen, hoeft u alleen maar de afmetingen van de sjabloon aan te passen en alle vellen die in de assemblage zijn gemaakt, volgen de afmetingen van de sjabloon
Helaas is het verkeerd dat ik via de infoservice van mijn bedrijf ga om de driveworks module te kunnen installeren! Ik kon niet testen.
Het andere probleem dat zich voordoet is dat ik vanwege het bewerken van de vergelijkingen in een assemblage een compleet nieuwe constructie nodig heb.
Wegens tijdgebrek zal ik niet langer stilstaan bij dit project, maar als ik het ooit oplos laat ik het je weten.
Helaas is het verkeerd dat ik via de infoservice van mijn bedrijf ga om de driveworks module te kunnen installeren! Ik kon niet testen.
Het andere probleem dat zich voordoet is dat ik vanwege het bewerken van de vergelijkingen in een assemblage een compleet nieuwe constructie nodig heb.
Wegens tijdgebrek zal ik niet langer stilstaan bij dit project, maar als ik het ooit oplos laat ik het je weten.