Ik zou graag willen weten hoe ik een extrusie in een assemblage maak. (Ik heb de optie gevonden, maar deze wordt grijs weergegeven.)
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de opties "mesh-modellering " en "directe bewerking " in de assemblagemodus te hebben. ( Ik ben erin geslaagd om te vinden voor functies / oppervlakken / vormgereedschap )
Is het ook mogelijk om "solidworks resources" standaard ingeklapt naar rechts te laten staan?
Je schets zit in de assemblage en niet in een onderdeel , dus je kunt geen extrusie doen.
Om uw probleem op te lossen, kunt u een nieuw onderdeel maken , u maakt uw schets en vervolgens uw extrusie of u klikt met de rechtermuisknop op een van uw bestaande onderdelen in de assemblage, u maakt een nieuwe schets en u kunt een extrusie maken.
Voor materiaalafname in het kader van de montage is alleen materiaalafname (geëxtrudeerd, gedraaid of vegend), boren, afschuinen en afschuinen mogelijk. Het toevoegen van materiaal kan alleen worden gedaan door een onderdeel te passeren.
Voor de overige vragen is het raadzaam om deze apart te stellen, zodat er per vraag antwoord kan worden gegeven.
@n.morel" je klikt met de rechtermuisknop op een van je bestaande onderdelen in de assemblage, je maakt een nieuwe schets en je kunt een extrusie maken. "
Ik heb niet geschetst als ik met de rechtermuisknop op een onderdeel in de assemblage klik.
@jmsavoyat Oké.
Als je wilt, ik heb een persoonlijk project, om een sieraad te maken, ik dacht dat de manier waarop ik het wilde doen mogelijk was.
De 1e oplossing weet ik, maar het probleem is dat ik geen extrusie kan doen!
De 2e oplossing zou zijn, denk ik de beste, in feite meerdere extrusies doen enz ... Zonder het resultaat samen te voegen of op een andere manier te combineren, toch?