Ik heb een assemblage die is samengesteld uit verschillende andere assemblages, en tot nu toe was alles in orde, maar gedurende 10 minuten heb ik een kleine assemblage gehad die aanwezig blijft in de boom maar niet langer zichtbaar is op het scherm...
Als ik deze kleine assemblage onafhankelijk open, idem: niets op het scherm. Aan de andere kant, als ik een deel van dit kleine samenstel openmaak: het is zichtbaar.
In pj, een zeefdruk waar je de boomstructuur kunt zien met de aanwezigheid van de SPC-110A-CU500 subassemblage maar die je niet ziet in de afbeelding (deze kleine assemblage moet boven het gat zijn)...
.PL, ik heb geprobeerd SW opnieuw op te starten zonder succes, ik heb het net op een andere computer geprobeerd, idem ... Ik kan de pc volledig uitschakelen om te zien ...
Of heb je niet geprobeerd om je assemblage te verwijderen (ik weet niet hoe het met mij zit om het ergens anders te vervangen of wat dan ook), maar aangezien verschillende SW-versies het geselecteerde onderdeel verwijderen en niet de assemblage, misschien een lood ...
Hoe dan ook, deze verwijdering moet niet door een wonder zo zijn gebeurd.
Zou het geheel of de onderdelen daarin geen gebruik maken van de "SpeedPack" functie omdat in dit geval de onderdelen, vlakken... verschijnen alleen als u hebt toegestaan dat ze worden geselecteerd en dus worden weergegeven. Als u met uw muis over het grafische gedeelte beweegt, verschijnen er dan entiteiten?
Ik heb het geprobeerd, niets helpt.... Ik heb net mijn montage opnieuw gedaan.... Laten we hopen dat dit soort tegenslagen niet nog een keer gebeuren...
Dit ziet er meestal uit als het onbedoeld verwijderen van onderdelen uit die subassemblage van de kopconstructie.
Aangezien de opname van deze subset niet live werd gedaan, maar door een hogere assemblage, werd de preview niet bijgewerkt. Dit zou verklaren waarom u de onderdelen een fractie van een seconde ziet bij het openen van deze subset, de tijd die nodig is om de weergave te vernieuwen.
Als u toegang heeft tot de MyCADTools-suite, kunt u VersionHistory uitvoeren, die u de laatste bewerkingen op het betreffende subsetbestand laat zien.
Ik had een soortgelijk probleem, het hele ding was mijlenver verwijderd van het origineel. Hij was zo klein dat hij onzichtbaar leek. Dus misschien in de beperkingen.