Voor je herhaling van componenten kun je misschien "insert components/Copy with constraints (waardoor de andere scharnieren meer gerelateerd zouden zijn aan de 1e), dan een lineaire herhaling van componenten bijvoorbeeld
Ik heb een herhaling gedaan om te voorkomen dat ik ze met de hand toevoeg, en hierdoor kan ik ze gemakkelijker instellen op basis van de hoogte van de deur.
Klik met de rechtermuisknop op het pictogram van de scharnierconstructie - componenteigenschap - en rechtsonder in het "flexibele" of "stijve" venster?
Sorry dat ik de pagina niet heb vernieuwd voordat ik schreef.
Een invoeging met beperkingen stelt u in staat om snel deze onderdelen in te voegen en in te stellen welke beperkingen u wilt behouden, waardoor u ze ook kunt verzamelen in de functiebeheerder
Zijn uw beperkingen allemaal in dezelfde functiebeheerstructuur geplaatst?
Is de beperking van het 1e stuk op dezelfde plaatsen als de andere?
Ik heb net een herhalingstest voor flexibele montage gedaan.
Als u wilt dat uw repeterende scharnieren het origineel volgen, moet u beperkingen toevoegen tussen elk scharnier en de frames (of tussen elk scharnier en het origineel) zodat de hoek varieert tussen de twee stukken van uw repeterende scharnieren.
Persoonlijk ben ik het met @pascal eens. De eerste moet bijvoorbeeld worden gepositioneerd, waarbij alleen de mate van vrijheid in rotatie overblijft, herhaal en beperk vervolgens de herhaalde stukken met bijvoorbeeld een parallelle beperking (de 1e met het origineel en dan de andere ertussen).
@Bart, kunt u het zich niet veroorloven om uw scharnierconstructie af te breken? (misschien later een probleem met nomenclatuurverwijzingen?).
U hoeft zich geen zorgen meer te maken over hoeken, uw herhaling zou de 2 componenten van het "scharnier" nemen en u zou uw herhaling kunnen beheersen.
Het lijkt goed te werken voor dit voorbeeld (niet van toepassing op complexere assemblages ! ).