Stiksels niet in het midden van de visualisatiekubus

Hallo
Ik heb een probleem wanneer ik mijn ISO-weergave of een vooraanzicht selecteer, mijn assemblage wordt niet in het midden geplaatst. Bijgevoegd vindt u een afbeelding.

Heeft u een oplossing?

1 like

Hallo Cbaroul,
Is er in deze assemblage een schets, een afmeting of zie je een onderdeel dat niet in elkaar is gezet?
Dit kan ongemak veroorzaken op alles met een hoekmaat in een onderdeel dat bijvoorbeeld deel uitmaakt van uw montage. Zie een verborgen kamer, een must see.
Is het mogelijk om meer details over deze assemblage te krijgen?
Bedankt!!!
@+.
AR.

Nee, de onderdelen zijn allemaal beperkt, maar ik heb hetzelfde probleem met een heel eenvoudig onderdeel dat in de montage zit.

Op het eerste gezicht ligt je vertrekpunt niet in het midden van je kamer. Misschien een link met het probleem?
En voor de assemblages controleert hetzelfde de oorsprong van uw onderdeel met het midden van uw kubus.

2 likes

Of een schetspunt dat op een dwaalspoor is geraakt.
Met de wereldwijde zoom kun je het niet zien.
Druk op Ctrl-A om alles te selecteren, als er een entiteit "naar het westen" is, verschijnt deze

4 likes

Het heeft niets met de oorsprong te maken, ik heb geprobeerd het in het midden van hetzelfde resultaat te plaatsen.
Inderdaad, ik denk dat het een misplaatst schetspunt is. Onmogelijk om het te vinden, dus ik heb mijn schets verwijderd en opnieuw gedaan, het werkt.

Bedankt voor je hulp