Ik had een assemblage in een map. Ik kopieerde de map, hernoemde hem en begon wijzigingen aan te brengen. Als ik nu een aangepast onderdeel wil opslaan, kan ik dat niet. Ik heb de optie "opslaan" niet. Het document was al opgeslagen in mijn oude bestand.
Hoe sla ik het onderdeel op in mijn nieuwe map (het is een heel ander onderdeel )?
Het opslagpictogram staat normaal gesproken niet in het vervolgkeuzemenu dat u laat zien, maar het kan zijn dat ik de pb verkeerd heb begrepen.
Ik stel voor dat je begint met het wijzigen van de naam van elk stuk of elke set die zal worden gewijzigd.
Controleer vervolgens de paden van de onderdelen en corrigeer deze indien nodig voordat u het geheel opent. Wanneer u de assemblage selecteert die u wilt openen, klikt u op Verwijzingen in de rechterbenedenhoek van het openingsvenster.
Dit opent een ander venster dat de paden van alle onderdelen in de assemblage toont.
Als ze niet correct zijn, bewerk ze dan door op elk pad te dubbelklikken en naar de nieuwe locatie te navigeren.