Hoi allemaal
Is er een standaardoptie die het mogelijk maakt om in een assemblage direct "vrijgemaakte" onderdelen in te voegen of te maken in plaats van "vaste".
Ik hou ervan om dingen onder de knie te krijgen en daarom gebruik ik nooit de fixer-functie in een assemblage ten gunste van goed gedefinieerde beperkingen.
Ik ben dus systematisch verplicht om de onderdelen die in mijn assemblages zijn gemaakt of ingevoegd, vrij te geven... Dit vele malen per dag.
Dank u voor uw antwoorden
Hallo
U kunt verschillende beperkingen gebruiken om uw onderdeel in beweging te houden tijdens de montage. Er zijn geavanceerde of mechanische beperkingen, afhankelijk van uw behoeften...
Hallo
Wanneer u een onderdeel in een assemblage plaatst en op ok klikt, lijkt het vast te staan op het punt van oorsprong. Om het automatisch vrij te maken, moet je in het werkgebied klikken.
4 likes
Hallo
Wanneer u een onderdeel in een assemblage plaatst, plaatst u het onderdeel gewoon ergens en wordt het zonder beperkingen geplaatst.
Wat betreft het direct maken van een onderdeel in de assemblage, ik denk niet dat het mogelijk is, omdat het doel van het maken van een onderdeel in een assemblage is om het te tekenen door referenties van de andere onderdelen te nemen. Het moet dus worden opgelost om geen fout te genereren door het te verplaatsen.
Dus ik denk dat het het beste is om de onderdelen apart te maken en ze vervolgens in de assemblage te plaatsen.
Als u uw onderdelen echt zelf wilt kunnen beperken bij het gebruik van externe referenties, kunt u in plaats daarvan uw externe onderdelen rechtstreeks in uw nieuwe onderdeelbestand invoegen en als referentie gebruiken. U kunt dan uw gemaakte onderdeel in de assemblage plaatsen en het beperken. Maar pas op voor de grootte van de bestanden en de verwerkingstijd in geval van wijziging , die erg lang kan worden
1 like
Kijk in de vergadering die iemand had gepost; Ik heb een afstandsbeperking ingesteld tussen de twee tafels. De stukken zijn "vrij", maar in de boom van de schepping zijn ze dat niet als zodanig...
DSL voor de naam van het bestand, maar het was de naam die werd opgegeven door de persoon die de vraag stelde
mon_modifications.7z
Hallo
Zelfde antwoord als PhilippeB met slechts één toevoeging, het lijkt mij dat het eerste ingevoegde stuk systematisch standaard vaststaat, ongeacht de wijze van invoegen.
Vriendelijke groeten
6 likes
Nou, gezien jongens, het weekend dat een beetje moeilijk was, begreep ik de vraag niet echt?!