Eigenschappen toewijzen aan het werkblad

Hallo

We zijn op Solidworks 2014 en we zijn onze cartridges aan het updaten. Vandaag nemen we de attributen van blokken door om de cartridge te vullen.

Ik wil graag smartproperties gebruiken om de cartridge te vullen . Het probleem is dat voor een tekening alle titeltitels van de cartridges hetzelfde zijn vanwege de unieke eigenschappen, terwijl we op dezelfde tekening meerdere verschillende namen per vel gebruiken (blad 1 - Titel 1, blad 2 - Titel 2).

Heeft u een oplossing om dit probleem op te lossen?

Vriendelijke groeten.

Hallo

Heb je altijd 2 blaadjes of kan het variëren?

CDLT

Dit kan variëren van één tot dertig vellen. Bedankt voor je interesse in mijn probleem ;-)!

Uw titel kan niet op het onderdeel of de assemblage van de tekening worden gehangen in plaats van op het vel.

Dat zou logischer zijn, tenzij ik het mis heb.

Als u bijvoorbeeld de MEP van kamer 1 De titel zal de Beschrijving van kamer 1 zijn, het gewicht dat van kamer 1....

Als je van assemblage 1 een MEP maakt, wordt de titel de Beschrijving van assemblage 1, het gewicht dat van deel 1....

Waar komt je titel mee overeen (een voorbeeld)

In een tekening kunt u verschillende weergaven van verschillende modellen hebben.

Laten we zeggen dat we niet werken met aangepaste eigenschappen... (het is een schande).

Maar helaas heb ik de indruk dat dit de enige oplossing is... Of je moet nog steeds met de blokattributen werken.