Hallo
Onlangs, als ik op de functie Boorhulp klik, krijg ik deze melding weergegeven: (zie bijgevoegde afbeelding).
Gek genoeg kan ik nog steeds piercings doen. Maar als ik in een Europarlementariër zit en ik wil een boortafel maken, zet hij alleen de diameters en niet de kranen. Alsof hij de hele zaak niet aan elkaar kon knopen.
Hebben jullie een oplossing voor mij, de Solidworkers?
messageerreursldw21.png
Zeker een stuk stront op de paden, je kunt controleren:
- in Systeemopties / Boren Help-Toolbox als het pad correct is;
- in Systeemopties / Bestandslocaties als alle paden overeenkomen met die van uw SW-versie.
Daarna is er de herstelling van de installatie.
Ik neem aan dat je in SW21 bent, heb je een oude versie op de machine bewaard?
3 likes
Ik ben er vrij zeker van dat het inderdaad een probleem is.
Ja, ik heb meerdere SOLIDWORKS-bestanden en als ik naar Regedit kijk kan ik zelfs teruggaan naar SW 2016. Maar ik ben bang om de verkeerde bestanden te verwijderen of mijn licentienummer te verliezen (dat tot nu toe stilletjes van de ene versie naar de andere volgde). Misschien moet ik een ander werkstation maken om alles op te schonen en alleen de bestanden te hebben die nodig zijn voor de versie die ik heb?
Hallo
Ik denk ook dat dit een probleem met het bestandspad is, vooral als je de instellingen / optie uit een eerdere versie van SW hebt geïmporteerd,
Dit probleem heeft meestal te maken met een kopie van de SW-instellingen van de vorige versie, dus de locatie van de " Custom Property Files" is niet langer de juiste.
zoals gezegd door @stefbeno Het pad in de SW-opties moet worden gecorrigeerd, afhankelijk van de versie
Ik heb alle instellingen hersteld en het werkte.
Dus ik ben helaas mijn SW-instellingen kwijt, maar het werkt tenminste. Gelukkig had ik er niet veel van.
Dank jullie allebei!