Hulp bij het kopiëren van SOLIDWORKS-instellingen

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het laden van een nieuwe instelling op een oud station.
Ik gebruik de SOLIDWORKS 2019 Settings Copy Helper om de instellingen van mijn back-upbestand te herstellen.
De set bestandslocaties wordt niet bijgewerkt., deze blijft ongewijzigd.

Kun je me helpen begrijpen wat ik niet goed doe?

Bedankt

Hallo;

Er is geen reden waarom ze niet zouden updaten...
Controleer of je toegang hebt tot deze locaties, en vooral of ze bestaan (vooral als het mappen zijn op een relatieve paden? / absolute paden?-) server.
Zie ook uw beheerdersrechten om Solidworks te installeren en die van uw nieuwe Station in relatie tot servers.

Stap je over van de 2019 versie naar welke versie?

Vriendelijke groeten.

1 like

Voorlopig zit ik nog op dezelfde versie (2019)
Wat is de beste manier om tussen versies te schakelen? Binnenkort stap ik over naar de 2021 versie!

Bedankt

Hallo

Om van de ene versie naar de andere over te schakelen, moet u een configuratiebestand opnieuw uitvoeren vanaf een werkstation dat met de nieuwe versie is geïnstalleerd (voer de sjablonen indien nodig opnieuw uit en begin niet vanuit het configuratiebestand van een oude versie omdat opties in hogere versies kunnen worden toegevoegd).
Voor de afdaling die niet op een werkstation wordt gedaan, kan dit afkomstig zijn van een corruptie van het register. Als dit het geval is, moet u de Solidworks-registersleutel van het gebruikersprofiel vernietigen. Hoe SOLIDWORKS te resetten door de registervermeldingen opnieuw in te stellen (javelin-tech.com)

1 like