Hoi allemaal.
Ik stel mezelf deze vraag: kunnen we een tabel met " boorhulp " aanpassen of maken zonder de TOOLBOX te doorlopen?
Dank u voor uw antwoorden.
Hallo;
Sorry, maar het is niet mogelijk zonder Toolbox.In te doorlopen voor de " stand alone " -versies (lokaal), ik weet niet of het is geëvolueerd met de online versies.
Vriendelijke groeten.
Hallo;
Wat is het doel?
Ik geef nog steeds de info voor het geval het een aanwijzing zou kunnen geven ...
Van mijn kant deed zich het probleem voor van de hoeken aan het einde van het boren en de standaarddieptes die het onmogelijk is om te wijzigen in de tabellen van de boorhulp, waardoor fabrikanten gedwongen worden de parameters systematisch te wijzigen volgens een tabel.
De gevonden oplossing is het maken en delen van piercing favorieten.
Hallo
Ik heb de drilltabellen in de toolbox gemaakt/aangepast.
Uit het geheugen heb je een versie nodig die hoger is dan de basisversie (dus je hebt toegang tot de gereedschapskist om het te doen). omdat we een premium SW hebben, kon ik het met deze doen.
Als je avontuurlijk bent en niet al te bang bent (bewaar een back-up van het basisbestand), kun je proberen het SWBrowser.sledb-bestand (of .mbd voor oudere versies) aan te passen.
De ISO_DATA_THRD tabel geeft bijvoorbeeld ISO-tapped sizes.
Opmerking: Ik kon het .sldedb-bestand openen met " DB Browser for SQlite ", maar ik kon het niet wijzigen of opslaan.
Helaas lijkt het bestand niet te kunnen worden geopend via Access (zelfs niet als de .sldedb wordt hernoemd naar .mbd .accdb). Het ziet er niet beter uit via SQL studio.
A priori is het bewerkbaar met deze software: zie 3DSwym
Let op: wees voorzichtig, want de tabellen zijn gekoppeld: je moet er minstens 2 aanpassen om het goed te laten werken (de blinde schroefdraadgaten verwijzen naar de lijst met taps...)