Montage Boren Wizard

Hallo
Ik ben momenteel bezig met een assemblage en voeg er gaten aan toe met behulp van de functie "boorwizard" in "Montagefuncties".
Toen ik een van mijn getroffen onderdelen opende, merkte ik dat de gaten niet werden weerspiegeld.
Is er een optie om te selecteren of is het gewoon onmogelijk?
Bedankt

Om de functie aan het stuk door te geven, moet je het volgende controleren:

Aan de andere kant geef ik de voorkeur aan de oplossing waarbij we het onderdeel bewerken om de gaten in dit onderdeel direct en zonder referentie te maken met betrekking tot de montage.

10 likes

Ik denk erover om daarna de banden te verbreken, het zou me in staat stellen tijd te besparen
Hartelijk dank

U weet niet zeker of u de verbinding kunt verbreken met de functie in de assemblage, in dit geval is het beter om het onderdeel uit de assemblage te bewerken en de boorfunctie uit te voeren, zelfs als dit betekent dat u moet dimensioneren ten opzichte van andere onderdelen en vervolgens de link moet verbreken.
Edit: Eindelijk werkt het door het verbreken van de link. Het is aan u om de oplossing te kiezen die het beste bij u past

2 likes

Hallo @sbadenis ,
Aangezien je hebt getest, is naar jouw mening, de ene methode sneller dan de andere?

2 likes

Persoonlijk hou ik er niet van om links te maken. Maar qua snelheid op zich geen groot verschil.
Aan de andere kant, wees voorzichtig, de functie blijft zowel in het onderdeel als in de montage na het verbreken van de link.

4 likes

Bedankt voor de verduidelijking over de persistentie van de functie.
Dit is niet anekdotisch.

2 likes