Hallo
Ik werk aan een assemblage en ik heb de functie "boorassistent" doorlopen, zodra het "getapt" boren is voltooid, als ik het onderdeel alleen open, heb ik het boren niet.
Hoe doe je dat?
Bedankt
Hallo
Ik werk aan een assemblage en ik heb de functie "boorassistent" doorlopen, zodra het "getapt" boren is voltooid, als ik het onderdeel alleen open, heb ik het boren niet.
Hoe doe je dat?
Bedankt
Hallo
Je moet naar de deelboom gaan: Annotatie =>Details=>Weergave van gearceerde draden
en Annotaties weergeven moeten worden aangevinkt in Annotatie
Dimitri
Hallo
Kijk in de functie die je in de assemblage hebt gemaakt, er is een optie om te delen met het stuk, vink het vakje aan en daar zou het moeten werken; Het gat komt in het stuk en dan kun je je kraan erin zetten.
Hallo
Als u deze functie in een assembly gebruikt, maakt de functie deel uit van de structuur voor het maken van assembly's. Als u wilt dat deze schroefdraad op het onderdeel verschijnt, moet u het onderdeel openen of in de assemblage bewerken voordat u deze boring uitvoert.
Vriendelijke groeten
Hallo dimitri, ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet
hallo D.roger, juist deze functie van boorassistent verschijnt alleen in een assemblage, als ik het onderdeel bewerk, verschijnt de functie niet
Ik heb je probleem misschien niet begrepen, zie je de draad niet of helemaal niet het gat?
Daarom moet je de functie bewerken zoals ik al eerder zei, en de functie delen of propageren naar de onderdelen...
met de boor- en tapassistent
je zult het tikken niet in 3D zien omdat het via een revolutie is gemaakt
maar je hebt alle instructies op je 3D en de tekening
Evenals de schakels voor de gereedschapskist om schroeven, ringen enz. in te voegen...
Als je een echte visueel fysieke klopping wilt.......... Je moet het maken
@+
Als ik je probleem goed heb begrepen, is de oplossing van ac cobra 427 de juiste