Grijze oppervlaktetovenaar om stl naar solidworks te converteren?

Hallo allemaal,

Ik moet een STL-bestand openen en converteren naar oppervlak of volume om te kunnen meten. Het probleem is dat wanneer ik het STL-bestand open, het bestand wordt geopend, maar dan wordt de oppervlaktewizard van scannen naar 3D grijs weergegeven: waarom? Hoe kan ik parameters uitvoeren of controleren om de functie te kunnen gebruiken?

Hartelijk dank bij voorbaat

Hoi @ giraud

een STL is oppervlak en alleen oppervlak als ik me niet vergis.

Je moet dus je oppervlakte repareren om op volume te kunnen overschakelen

Kijk of er voegen ontbreken, de naden

post uw bestand zal het zijn denk ik + eenvoudig om uw probleem te begrijpen

@+ ;-)

Bonjou gt22

Om mijn bestand te posten, zal het moeilijk zijn, het is een beetje groot. Aan de andere kant begrijp ik dat ik het bestand moet repareren. Mijn probleem is dat mijn scan naar 3D-balk grijs wordt weergegeven. Ik heb gewoon de ronding van de assant. Geen toegang tot andere ??? Waarvoor

Hallo

De scan naar 3D is alleen beschikbaar met de SolidWorks Premium-versie als ik me niet vergis!

Hallo Lucas Prieur

Precies, ik heb de premium-versie op het werk. Waarom is het grijs? 

Zie deze link 

http://forum.solidagora.com/topic1667.html

@+ ;-)

Is de invoegtoepassing ingeschakeld onder "Extra > invoegtoepassingen"?

http://www.lynkoa.com/sites/default/files/questions/answer/03/04/2014/st3d.jpg

1 like

Hallo

Normaal gesproken moet, voordat de oppervlaktehulp kan worden gelanceerd, de mesh-voorbereiding al worden gelanceerd.

@+

Hallo weer

Ja, het supplement is zeer actief.  Ik heb de werkbalk, maar alle pictogrammen zijn grijs, behalve die in de curve-assistent. Aan de andere kant is er niets toegankelijk, waarom?

Re

Stomme vraag ongetwijfeld, maar heb je de STL geopend door de STL scanto3d in het openingsvenster te selecteren?

@+

Hallo Lucas Prieur,

Door het STL-bestand met mesh-bestand te openen, had ik toegang tot de conversiefuncties

Nogmaals bedankt