U moet op de dimensiegreep klikken en op de entiteit klikken waaraan u de dimensie wilt koppelen. Ik heb vaak problemen met de kansen: - segmentlengte (u klikt gewoon op een lijn en stelt de afmeting in); - Afmetingen bevestigd aan centreerassen.
U moet op de dimensiegreep klikken en op de entiteit klikken waaraan u de dimensie wilt koppelen. Ik heb vaak problemen met de kansen: - segmentlengte (u klikt gewoon op een lijn en stelt de afmeting in); - Afmetingen bevestigd aan centreerassen.
Dit is wat we vinden als een opmerking over de beschrijving van de functie in de API's: "Deze methode probeert dimensies opnieuw toe te voegen, bijvoorbeeld in een geïmporteerd DXF-bestand.", Ik heb het niet geprobeerd op DWG of DXF, maar op SLDDRW antwoordt Solidworks me systematisch "0 dimensie(s) zijn bijgevoegd", het moet de "sortering" zijn die hem stoort!!!!!
Inderdaad, met een 2D DXF-DWG-import werkt de functie ! (maar ik begrijp zijn rol niet echt, die objectief is met een DWG-DXF, omdat de afmetingen niet wiebelig waren...)
Maar waarom zou je toestaan dat deze functie wordt gebruikt in een lid van het Europees Parlement?
Hoewel de titel van de functie suggereert dat het voor alle soorten kansen werkt...:
Zijkanten bevestigen: Pogingen om zwevende zijden te bevestigen
EDIT: Dit betekent dat er 3 toestanden zijn voor de zijkanten: gehaakt / wiebelig / zwevend