Met een zwaar hart kondig ik aan dat ik aan het einde van deze week na zes jaar bij Visiativ naar nieuwe avonturen vlieg.
Ik wilde jullie allemaal bedanken voor deze prachtige jaren die je hebt doorgebracht met Lynkoa en daarna myCAD van Visiativ aan jullie zijde: zoveel evoluties, verbeteringen maar bovenal emoties!
Ik ontdekte een warme, ondersteunende, zonnige gemeenschap van briljante, nieuwsgierige gebruikers die altijd bereid zijn anderen te helpen. Je hebt je passie elke dag met mij gedeeld en omdat ik geen ingenieur ben, voel ik vandaag dat ik deel uitmaak van jouw ongelooflijke universum, dus DUIZENDDANKJEWEL
Ik vond het geweldig om met je uit te wisselen, sommigen van hen te ontmoeten, oplossingen voor je te zoeken, uitdagingen te creëren... myCAD is een grote familie die elke dag groeit en constant straalt.
Ik hoop dat ik de animatie van deze community een pluspunt heb gemaakt voor je dagelijks leven en je heb geholpen om antwoorden te krijgen op je vragen (altijd met een glimlach en een goede humor )
Ik geef het stokje over aan een nieuwe persoon die mij zal vervangen, en ik twijfel er niet aan dat jij hem zult geven!
Ik zou het geweldig vinden om via Linkedin of per e-mail van je te horen, maar omdat ik mezelf ken, kon ik het niet laten om even te komen kijken om nieuws te krijgen van deze community waar ik zo van hou...
Zorg goed voor jezelf en blijf deze prachtige gemeenschap levend houden met passie
En ik wens je veel goeds voor de toekomst, goede reizen op nieuwe horizonten... Nogmaals bedankt voor uw feedback op onze verzoeken, we kijken ernaar uit. @+. AR
Wat moet ik daarop zeggen... nou... Dank u voor uw bijdrage, uw enthousiasme en uw goede humeur, wat heeft bijgedragen aan de vriendelijke en vriendelijke sfeer van dit Forum en de verschillende Mycad-evenementen. De deur van het forum staat altijd wijd open voor je, als je niet te druk bent met dit nieuwe avontuur dat begint. Ik wens je alle succes in de rest van je carrière.
Het was een genoegen om met je uit te wisselen op het forum en in het echte leven tijdens de MyCAD-tijd. Ik denk dat we dit vaak gaan herhalen, maar ik wens je een plezier in je nieuwe professionele leven.