Tot ziens (snuif)

Dank je wel @Zozo_mp voor dit mooie bericht.
De myCAD-gemeenschap heeft het geluk gehad zoveel advies te hebben en uw getuigenis inspireert ons om de toekomst te schrijven.
Van het hele technische team dat verantwoordelijk is voor het platform:
Heb een goed vervolg!

5 likes

Een grote dank aan u @Zozo_mp voor al uw adviezen en relevante opmerkingen over de niet te benoemen software, maar ook voor al uw kennis die u op grote schaal met ons heeft gedeeld.
Tot ziens en vooral, geniet van dit nieuwe avontuur.

6 likes

Bedankt @Zozo_mp voor alles wat je deze gemeenschap hebt gebracht, geniet van je nieuwe leven :slight_smile: :heart_hands:

6 likes

Een steunpilaar van het forum die vertrekt!
Ik neem mijn hoed af voor je voor alles wat je hier hebt gedaan!
Nu is het tijd om een pauze te nemen en te genieten.
Maar iets zegt me dat je over een tijdje terugkomt om hier een kijkje te nemen, of het nu uit gebrek of nieuwsgierigheid is, de wens om je kennis door te geven zal er altijd zijn.
Dus in plaats van een verdrietig en definitief afscheid, zeg ik tot ziens!

5 likes

Hallo, en bedankt @Zozo_mp, voor al je tijd die je aan de gemeenschap hebt gegeven, je delen van kennis, je liefde voor kennis, je woordspelingen en andere woordspelingen.
Over veel onderwerpen hebben uw gedetailleerde en onderbouwde bijdragen mij (en vele anderen zonder twijfel) een beter begrip gegeven van vele toepassingen, soms ver van het veld waarin we evolueren,
Ik wens je een uitstekend pensioen, ik kijk ernaar uit je weer te lezen,

Van de ene Petrus naar de andere,
Groet

4 likes

Bedankt @Zozo_mp voor al die jaren van CADiaanse wijsheid! Ik hoop dat dit nieuwe avontuur net zo verrijkend zal zijn als al je aandelen op dit forum :clap:

4 likes

Gefeliciteerd met je pensioen!
En hartelijk dank voor de tijd die je hebt besteed aan het beantwoorden van al deze vragen, zelfs de meest vergezochte :rofl:
Je hebt me meer dan eens uit de problemen geholpen, dus daar ben ik dankbaar voor.

Tot gauw

5 likes

Hallo @Zozo_mp

Bedankt voor je bijdrage aan de kennis van ons allemaal, het was zo rijk.
Hier is een nieuw leven dat eraan komt, ik zou maar één woord zeggen "Geniet ervan!!"
We zullen proberen rond te komen, maar zonder jou zou het niet hetzelfde zijn, dat is zeker...
Omdat de weldoener altijd terugkeert naar de plaats van zijn goede daden, kom dan van tijd tot tijd terug om te zien of we eruit komen.
Succes

7 likes

Gelukkig pensioen voor jou @Zozo_mp, geniet ervan :saluting_face:
Bedankt dat je zoveel hebt gedaan om de gemeenschap te helpen :wink:

5 likes

Hallo allemaal en de beste wensen,
Zozo_mp, je kent me niet, maar je hebt al ingegrepen in mijn hulpvragen.
Dank daarvoor.
Gelukkig pensioen
Doe-het-zelf

3 likes

Dank u, meneer

2 likes