TERTIAIRE ELEKTRICITEIT
Ik gebruik AUTOCAD 2007, IK KAN DE FUNCTIES (EIGENSCHAPPEN, RECHTHOEK, ENZ.) NIET MEER GEBRUIKEN OM ZE TE HERSTELLEN ZONDER EEN CD
BEDANKT
TERTIAIRE ELEKTRICITEIT
Ik gebruik AUTOCAD 2007, IK KAN DE FUNCTIES (EIGENSCHAPPEN, RECHTHOEK, ENZ.) NIET MEER GEBRUIKEN OM ZE TE HERSTELLEN ZONDER EEN CD
BEDANKT
Hallo
Wat bedoel je met "niet meer gebruiken"? Bedoel je dat de pictogrammen verdwenen zijn?
Een eenvoudige manier om te zien wat er aan de hand is... Typ in uw document de Autocad-opdrachtregel: RECTANG
Als het commando werkt, is het gewoon dat je werkbalk "verborgen" is :-)
Hallo
Heb je geprobeerd AutoCad opnieuw op te starten? Uw machine?
Vaak crasht autocad en is een simpele herstart voldoende...
HET WERKT OOK NIET OP DE OPDRACHTREGEL,
ZELFS HET OPNIEUW OPSTARTEN VAN AUTOCAD WERKT NIET MEER
DANK U VOOR UW ANTWOORDEN
Het is allemaal raar!
Is de opdrachtregel nog zichtbaar?
Ik dacht aan het commando "PICKFIRST" waarmee je de selectie van de entiteit en het starten van het commando kunt omkeren, maar het komt duidelijk niet overeen met je probleem...
Probeer het altijd in te voeren, de standaardwaarde is 1, als het op 0 staat, kan het probleem bij de.
Succes
DE CDE PICKFIRST WAS OP 1 IK HEB MIJN PROBLEEM NOG STEEDS NIET OPGELOST, MAAR
IN IEDER GEVAL BEDANKT
Hallo
Helaas ben ik bang dat AutoCad gerepareerd of opnieuw geïnstalleerd moet worden...
Als de functies verdwijnen of niet meer bruikbaar zijn, zelfs niet door ze op de opdrachtregel te typen, betekent dit dat AutoCad is gecrasht...
Heeft u een Windows herstelpunt gedaan voordat het probleem zich voordeed?
Zo ja, dan kunt u proberen het op deze manier te herstellen voordat u een herinstallatie of reparatie start
Als je de cd niet hebt, kijk dan goed, ik denk dat je niet al te veel moeite zult hebben om de installatie te vinden.
Succes.
Bedankt
Werkt de LINE-besturing? Om erachter te komen, typt u LINE op de opdrachtregel. Als u het bericht "Unknown command" niet krijgt, werkt de command zoals waarschijnlijk alle native commands. Als deze opdracht niet werkt, is het uw AutoCAD die moet worden gerepareerd/opnieuw geïnstalleerd; Als deze opdracht werkt, moet u kijken naar de veronderstelling dat er ondersteuningspaden ontbreken in uw huidige profiel.