AutoCad 2013 Onmogelijke weergaven Update

Hallo op een van mijn AutoCad 2013 plannen wanneer ik externe referenties wijzigen

en dat ik de presentatie oversla. Weergaven worden niet meer bijgewerkt.

Het vertelt me dat de weergaven niet zijn opgelost en dat ik ze niet kan bijwerken.

Als iemand me kan helpen, dank ik je bij voorbaat. De regen-functie doet niets meer.

Een ander probleem was ook dat ik een schot had waar de presentatie met de uitzichten waren goed dan als ik een raam om een perspectief te maken,

dus in mijn raam zie ik dat de 3D-delen uit zichzelf zijn verplaatst, dus ik ga naar de objectruimte en ik zie dat al mijn 3D-delen zijn verplaatst

van de ruimte zonder iets raars te doen! Als dit al bij andere mensen is gebeurd en ze hebben een verklaring gevonden, ben ik er helemaal voor.

Bij voorbaat dank.

Hallo

Heb je het commando "regen" geprobeerd?

Hallo, ik weet niet of dit is gecontroleerd, maar voor het geval dat, zie:

a) als de lagen waarin de Xref zijn ingevoegd niet bevroren zijn

b) als de Xrefs zichtbaar zijn (dat de links met de bronbestanden kloppen), kan het zijn dat er alleen afbeeldingen (niet de Jpeg, maar een memorisatie in de tekening) zijn verwerkt. Activeer in het laatste geval de links opnieuw.

Succes.

Hallo

Probeer deze verschillende manipulaties:

1. Typ in de papierruimte de opdracht RGT (regentout).
    Dit regenereert de tekening en ook externe referenties

2. Laad het betreffende bestand opnieuw in de External Reference Manager

3. Controleer of de link naar het juiste bestand verwijst

4. Controleer het type link (overlay of niveau)
    Belangrijk als uw referentie ook referenties heeft.

5. Zorg ervoor dat de aangetaste lagen niet vastlopen in de vensters van de papierruimte

6. In het slechtste geval maakt u de referentie los en plaatst u deze vervolgens opnieuw in uw tekening

Voor je tweede probleem zie ik niet waar het vandaan kan komen, behalve misschien de USCFOLLOW-variabele die inzoomt wanneer je een venster activeert (je moet het op 0 (nul) zetten).

A+

1 like

Hallo 

bedankt voor je antwoorden, maar in feite heb ik een oplossing gevonden,

in mijn hoofdtekening opende ik de Xref-manager en vervolgens voerde ik elke Xref in die ik heb

gezuiverd en gecontroleerd en toen werkte het, ik denk dat zuiveren het probleem zal oplossen, omdat

Ik had een blokje in een aantal Xrefs verwijderd en ze laten ontluchten om de tekening op te ruimen.

Bedankt

Tot gauw.