Autodesk Inventor - framegenerator - samenstellingen

Hallo

Ik heb een metalen structuur gemaakt via de framegenerator, Inventor heeft een hele reeks ipt-onderdelen voor mij gemaakt .

Maar op deze ipt-onderdelen moet ik andere onderdelen toevoegen, hoe moet ik deze ipt-onderdelen omzetten in iam zonder mijn assemblagebeperkingen in mijn globale bestand te verliezen.

Bij voorbaat dank

Hallo

Heb je een skelet en metalen structuur aangekleed sinds de framegenerator? In dit geval maakt Inventor een subassemblage van de structuur waarin elk frame wordt ingevoegd.

Daarom moet u uw onderdelen toevoegen vanuit het basisbestand .iam of door de structuur in een ander assemblagebestand in te voegen.

Dank u voor uw antwoord, maar het probleem dat ik voor elke  buis/balk zou willen kiezen, is om een assemblage  te maken waaraan ik onderdelen zou toevoegen met behoud van de algemene beperkingen.

Dit zou me in staat stellen om plannen te maken van deze stukken.

In de werkplaats is het gemakkelijker om onderdelen te lassen/monteren op een buisvormige eenheid alleen dan op een set.

Bij voorbaat dank

Oh ja, ik begreep de vraag niet! In dit geval denk ik dat je het moet doen zoals in SW. Dat wil zeggen, het integreren van de onderdelen (draaitafels, enz.) in de algemene assemblage en het maken van zichtbaarheidsniveaus.

Vb.: Zichtbaarheidsniveau straal A => Bevries alle componenten behalve straal A en de platen die eraan zijn bevestigd

2 likes