Met welke Enterprise Data Classificatie werken jullie?

Hallo

Voor elke afdeling en elk project zoek ik het beste dataclassificatieplan voor een bedrijf. Heb je er een?

Een voorbeeld van een start met twee bases

Een private en een publieke met de volgende identieke sub-arbo

01-Richting

02-Personeelszaken

Stroomdiagram

Vorming

en..

03-Inkoop

04-Financiën

05-Methoden

06-Industrialisatie

07-Ontwerp- of R&D-bureau

08-Kwaliteit

09-Productie

10-Project

enz...

Bedankt voor je feedback

David

@david.passepont

Een voorbeeld hiervan, gemaakt door @flegendre, vindt u in het voorstel voor de EPDM board configuration challenge, op de eerste pagina: http://www.lynkoa.com/sites/default/files/module-challenges/projects/media/31/05/2014/challenge_lynkoa_epdm_flegendre.pdf

Wees niet bang voor de term EPDM (als je het niet kent!), het werkt op dezelfde manier door Windows verkenner.

Deze boom werkt heel goed!! Beproefd en getest.

3 likes

Ik heb de EPDM-datakaart van @legendre en @benoit.......... bekeken en vond het geweldig

@+ ;-)

1 like

In het bijgevoegde bestand vindt u de gegevensstructuur die we ons hadden voorgesteld (met @Benoit lf) bij de implementatie van EPDM in ons voormalige bedrijf.

We hebben slechts een deel 05_BEM en een deel 04_AFFAIRE geïmplementeerd.
Wetende dat deel 04 pas door de BE werd ingevuld, omdat alleen de BE (aanvankelijk) over de EPDM beschikte. Bij therme waren we van plan om een deel van het bedrijf onder dit systeem te plaatsen.

Ik geef je het "ruwe" bestand zonder verdere uitleg, aarzel niet om contact met ons op te nemen als je meer informatie nodig hebt.

Je zult zien dat deze gegevensstructuur veel lijkt op wat je in je bericht beschrijft.

sw_struture_fichier_databem_2011.xlsx
2 likes