Dit is het minimale systeem dat nodig is, dus om een stuk te trekken is het erg goed.... Maar zodra het een grote vergadering is, komen we in de problemen
Zoals al vermeld @gt22 in een andere post, solidworks is monocorp, dus de processor hoeft geen octocor of monster te zijn
Ik merkte nog steeds dat sinds 2014 mijn 16GB RAM op frequentie 1333 wat laag is en ik mijn NVQ 600 videokaart moest upgraden voor een NVQ K2000 dit alles voor assemblages van 1000 tot 5000 onderdelen
als we uiteindelijk de wiskunde doen.... Het kopen van een kant-en-klaar werkstation bij een geautoriseerde SW-dealer is dezelfde prijs als het zelf maken.
Ik werk al 16+ jaar aan SW. Ik hoor altijd dezelfde dingen. Het is een wapenwedloop op grafische kaarten, trials, op schijven, geheugen .....
Naar mijn mening zijn de belangrijkste ontwikkelingen in de afgelopen jaren / SW geweest: - Overschakelen naar 64-bit (RAM) - SSD (+werkt op de schijf en niet op het netwerk)
- Een klein beetje over de processor (frequentie) - Enkele verbeteringen op SW / beheer van grote assemblages.
Ik zag veel machines, "gevechtsvliegtuigen", "oorlogsmachines",....... De resultaten van de races "blah" heel vaak.
Voor degenen die niet in realistische rendering werken, zijn deze werkstations niet erg handig. U hoeft geen xxx € te investeren in kaarten en processors. De laatste tijd hadden we AMD V4900, K2000, K4000, FX3700, .... Ik zag geen verschil/oudere modellen. Bijvoorbeeld op een simpele laptop met een 2.1 Ghz celeron + kaart.... Intel 965, het scherm was iets slechter dan op de professionele werkstations, er gingen ................bcps EF-berekeningen overheen, terwijl het crashte op ......
Door de verschillende aanbevolen configuraties te onderzoeken, off-screen, W7, POS office pack, ..... Voor een centrale heb je prijzen die variëren van 650 € tot ongeveer 3000 €.... en meer
Heeft iemand feedback over deze AMD-processen? (verminderde cache). Volume 3D-gebruik en simulaties.
Aan de andere kant ben ik bang dat te lage waarden bevooroordeeld zijn.
Door AMD A6 of AMD A8 in te voeren in de zoekopdracht, krijg je resultaten, en is de CPU-waarde vrij hoog (= slecht). Maar weerspiegelt de test echt het gebruik?