Jest to minimalny wymagany system, więc aby narysować pionek, jest on bardzo dobry.... Ale gdy tylko jest to duże zgromadzenie, jesteśmy w tarapatach
Jak już wspomniałem @gt22 w innym poście, solidworks jest monokorpcją, więc procesor nie musi być octocorem ani potworem
Nadal zauważyłem, że od 2014 roku moje 16 GB pamięci RAM przy częstotliwości 1333 jest nieco niskie i musiałem zaktualizować kartę graficzną NVQ 600 do NVQ K2000, a wszystko to dla zespołów od 1000 do 5000 części
Kiedy w końcu robimy matematykę... Zakup gotowej stacji roboczej od autoryzowanego sprzedawcy oprogramowania to taka sama cena, jak w przypadku samodzielnego jej wykonania.
Pracuję nad SW od 16+ lat. Zawsze słyszę to samo. To wyścig zbrojeń na kartach graficznych, próbach, na dyskach, pamięci .....
Moim zdaniem w ostatnich latach najważniejszymi postępami / SW były: - Przełącz się na wersję 64-bitową (RAM) - SSD (+praca na dysku a nie w sieci)
- Trochę o procesorze (częstotliwość) - Kilka ulepszeń w oprogramowaniu / zarządzaniu dużymi zespołami.
Widziałem mnóstwo maszyn, "samolotów myśliwskich", "machin wojennych",....... Wyniki wyścigów, bardzo często "bla".
Dla tych, którzy nie pracują w realistycznym renderingu, te stacje robocze nie są zbyt przydatne. Nie musisz inwestować xxx € w karty i procesory. Ostatnio mieliśmy AMD V4900, K2000, K4000, FX3700, .... Nie zauważyłem żadnej różnicy/starsze modele. Na przykład na prostym laptopie z celeron 2,1 Ghz + karta.... Intel 965, wyświetlacz był nieco gorszy niż na stacjach roboczych pro, ................bcps obliczeń EF przeszło przez niego, natomiast zawiesił się na ......
Sprawdzając różne zalecane konfiguracje, poza ekranem, W7, POS Office Pack ..... W przypadku jednostki centralnej ceny wahają się od 650 € do 3000 € około.... i nie tylko
Czy ktoś ma jakieś uwagi na temat tych procesów AMD? (zmniejszona pamięć podręczna). Wykorzystanie woluminów 3D i symulacje.
Z drugiej strony obawiam się, że wartości, które są zbyt niskie, są tendencyjne.