Ik wil graag een A0 kaart printen voor een presentatie. Probleem, wanneer ik mijn tekening naar PDF exporteer, worden de lijnen dikker en overlappen ze elkaar voor soms, waardoor de tekening onleesbaar wordt.
Ik kan mijn pc niet aansluiten op de printer, daarom exporteer ik als PDF.
Heb je enig idee hoe je de streken dunner kunt maken bij het exporteren naar PDF?
Ik heb geprobeerd de opties te verknoeien, maar ik vind niets erg overtuigend.
Ik ging kijken op deze link, maar helaas ben ik op CATIA (mijn schuld dat ik het opnieuw had moeten specificeren in mijn verzoek)
Het leidde me nog steeds een beetje. Ik ben gaan kijken naar de eigenschappen van de laag, maar niets helpt, het is altijd hetzelfde. Ik heb ook geprobeerd het formaat te wijzigen en mijn native tekening te veranderen in A0 in plaats van de huidige A3, maar door over te schakelen naar PDF blijft het probleem bestaan...
Afdrukken naar PDF via Opslaan als en via PDF Creator doet dus hetzelfde resultaat.
Ik ging meer in de richting van een overgang naar Dxf, toen opende ik het met eDrawing en vervolgens sloeg ik het op zoals met PDF Creator.
Nou, het resultaat is niet geweldig (de letters zijn niet meer vol, maar ze hebben alleen hun omtrek), maar het zal het lukken. Dit is al beter leesbaar en het is meer dan genoeg.