Hallo
Kan iemand me helpen om een parallelle sweep over de grond te maken voor de 60 cm? Ik kan het niet
CF1000 - Canon.SLDPRT (506,6 KB)
Hallo
Kan iemand me helpen om een parallelle sweep over de grond te maken voor de 60 cm? Ik kan het niet
CF1000 - Canon.SLDPRT (506,6 KB)
Function Extend, geheugenaanpassing voor gelaste constructies, bijvoorbeeld tot aan het oppervlak en vlak
Aanpassen / verlengen?
Ik vroeg me af of het in dezelfde situatie mogelijk was
Bij mechanisch gelaste is het noodzakelijk om Adjust extend te stellen
Bij scannen zoals gezegd @sbadenis de functie uitbreiden
Als je met de extrusiefunctie terechtkomt, kun je op een hellend vlak terechtkomen, maar je zult het niet kunnen doen zoals je sweep
Goedenavond @Bob_2000 ,
Het is onmogelijk om de voeten parallel aan de grond te krijgen met één veegfunctie, omdat de doorsnede niet loodrecht op de baan ligt...
Het vormt een hoek van 101,31 graden met het eerste segment, een hoek die gedurende de hele scan wordt gehandhaafd.
Ook zichtbaar van bovenaf.
Met uiteindelijk een dubbele kanteling (202,62 graden) aan het andere uiteinde van de sweep. Normaal.
Waarschijnlijk is de 35 x 10 mm schets de rechte doorsnede van een buis die bedoeld is om te buigen.
Ik zie geen andere oplossing dan de sweep te maken met een gedefinieerd doorsnede in een vlak loodrecht op het traject, en " poten " (Sketch3D2) die onder het onderste vlak uitsteken (Vlak 2). Daarna volgt het verwijderen van materiaal door extrusie om de juiste oriëntatie van de steunvlakken op de grond te verkrijgen.
De aanpak is vrij vergelijkbaar met de gelaste constructiefuncties, met als voordeel een doorsnede die automatisch loodrecht op het traject is, en een efficiënte Adjust/Exten-optie...