Scannen zonder succes

Hallo

Ik probeer in dit bericht een veegfunctie te reproduceren die a.leblanc voor mij heeft gemaakt

http://www.lynkoa.com/forum/solidworks/seconde-partie-extrud%C3%A9e-trop-%C3%A9paisse    

maar tevergeefs. Hier is mijn procedure in screenshot:

doe-het-zelf

sup_venti_1.sldprt

Hallo

Hier is het voltooide stuk, het was nodig om het kleine deel achter te leggen in de schets 78

sup_venti_1_-_ac_cobra.sldprt
1 like

Geen zorgen thuis, zie bijgevoegde video

capture-1.mp4
2 likes

Mick, diiity klik op de twee schetsen en dan op de functie en daar werkt het niet. Ik ga op dezelfde manier te werk...

Nou, ik had niet de indruk in de schermafbeelding omdat de tweede schets niet in de 2e selectiegroep verschijnt.

Inderdaad, wanneer u de schetsen selecteert na het starten van de functie, wordt de selectiemanager geactiveerd en kunt u de entiteiten selecteren die u nodig hebt voor het traject, u bent niet gedwongen om de hele schets te selecteren

1 like

Dank u voor hen.

Het is me zelfs gelukt om de schets in het constructievenster te laten vallen als je alleen maar een lijn in de tekenruimte hoeft te kiezen.

Aan de andere kant begrijp ik niet waarom je het verticale lijntje op de routeschets moet tekenen, ik heb het ter plekke gedaan.

doe-het-zelf

Inderdaad, ik klikte op de 2 schetsen, vervolgens op de functie en het werkt niet, maar waarom, aangezien je het kunt doen, cobra?

Dat komt omdat ik het in een constructielijn heb gezet, ik denk dat je je schets via deze lijn wilde beperken zoals ik deed. Je hebt 2 aanwijzingen gegeven voor je schetsprofiel...

Oh nee, ik was tevreden om te reproduceren wat a.leblanc had gedaan.

Ik heb het geprobeerd zonder deze eigenschap en het resultaat is hetzelfde, dus het is goed zonder.

doe-het-zelf

Oké, eigenlijk heb je om dat te doen geen twee richtingen nodig. Ik dacht dat het was om te dwingen. In symmetrie om in het midden te zijn, dan horizontaal de 2 uiteinden om in hoogte te beperken....

Als je kamer te koel is

Passerende lucht vermijdt dus alle scherpe hoeken

De uitgestraalde trajecten zijn geschikter en bovendien voor de weerstand van de materialen

minder kwetsbaar ;-)

@+ ;-)

2 likes

OK bedankt

doe-het-zelf

Denk er maar eens over na om het antwoord te valideren waarvan je denkt dat je het meest hebt geholpen...