Ik sta op een rieten handvat. Ik zou echter graag willen dat de verbindingen tussen rechte lijnen en rondingen die tijdens de schets zijn ontstaan, verdwijnen. Uiteraard heb ik de zichtbare randen verborgen in het tabblad "Weergave".
Ik weet dat het ideaal een spline is, maar Solidworks vertelt me in dit geval dat het een regelmatig traject nodig heeft... En weigert de verdraaide veeg uit te voeren. Is er geen andere manier om deze "knooppunten" te vermijden, om ze te verbergen?
Naar mijn mening zijn de gezichten niet samengevoegd omdat ze niet raaklijn zijn
Ik denk dat de planken niet groot genoeg zijn.
Met het bijgevoegde testbestand vergroot je, hoe meer je de straal "D3@Esquisse1" vergroot, hoe beter je de lijnen van niet-continuïteit verliest, met 15 mm heb je er bijvoorbeeld geen meer.
Ik ben het met @mcordero eens wat betreft de grootte van de spaken, ik had gisteren hetzelfde probleem!
Het probleem met een kleine straal is hetzelfde als in werkelijkheid (en stop me @viking als ik iets stoms zeg), maar als je met een kleine straal draait, neemt de doorsnede op dat punt toe omdat er niet genoeg ruimte is voor vervorming.