Werkbalk

Hallo beste collega's,

Ik heb een werkbalk (die SW control manager ??? noemt en die is verplaatst vanwege een fout van mijn kant.
Bekijk de afbeeldingen
Maar ik kan het niet terugplaatsen waar het eerder was

De stang zit aan de zijkant

Het is heel dom, ik weet het :crazy_face:

Bedankt

Hallo

Je klikt erop en houdt de klik ingedrukt om hem in en uit de zijkant te slepen.
Dan klik je er weer op en sleep je het naar de bovenkant van het venster, normaal gesproken wanneer de cursor in het midden van de bovenkant aankomt, verschijnt de haak.
image
En presto, het is klaar...

3 likes

Anders nog dommer, je draait je hoofd 90° naar links, zodat het lijkt alsof het in de hoge stand staat!
Anders, als je een stijve nek hebt, geef je misschien de voorkeur aan de oplossing van @eriaud, ik zou het niet slecht opvatten! :crazy_face: :rofl: :rofl:

2 likes

Toch een kleine subtiliteit!

Je moet nadenken over rechtsklik => aanpassen en het vinkje weghalen bij " Lock CommandManager en werkbalken " om het te kunnen integreren op je sup-banner

2 likes

Er is ook de mogelijkheid om het scherm te draaien om de nek te ontlasten!
:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hoi coin37coin,

Bedankt voor de informatie, ik heb het net gecontroleerd. Het is inderdaad erg vervelend deze beweging van staven ...
Nogmaals bedankt, @+.
AR.

2 likes

@coin37coin bedankt voor de aanvullende informatie.

alles werd weer normaal en ik zorgde ervoor dat ik het op slot deed toen alles op zijn plaats zat

1 like

Bedankt @a_eriaud het is het haakpunt dat ik miste omdat het alleen in bepaalde posities verschijnt.

Bedankt allemaal voor jullie subtiele advies over de positie van de nek!

Het is een manier om mezelf te vertellen dat ik het waard ben.

Dus daar! Je bent aardig, veel meer.

3 likes