Batch-eigenschappen

Hallo

Momenteel in het bezit van de small batch properties software (te koop bij Lynkoa) om eigenschappen toe te voegen in mijn 3d.

Ik wilde weten of het mogelijk was met dezelfde software om de eigenschappen van 3D, 2D-bestanden te zuiveren??

Als je een andere methode kent om bestands- of configuratie-eigenschappen te verwijderen, ben ik er helemaal voor.

Bij voorbaat dank en een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal.

Hallo 

Van mijn kant gebruik ik Integratie om dit te doen, hier beschikbaar indien nodig:

http://www.lynkoa.com/store/fr/tools-et-macros/utilitaires/utilitaire-integration-859.html

@+

3 likes
Hallo Ik denk dat het mogelijk is met Batch Properties, behalve dat je de naam van alle eigenschappen van tevoren moet weten om ze te kunnen verwijderen! Niet erg praktisch inderdaad! Anders ben ik het eens met wat Coyote zei, integratie is geschikter. Of maak een macro!

Hallo

Er is een truc, het lijkt mij dat je * in de naam van de woning moet zetten en dan vink je de optie "Eigenschap verwijderen" aan.

En daar worden alle eigenschappen van het bestand verwijderd.

Philippe

batchp.png
7 likes
In feite kunt u * gebruiken als de eigenschapsnaam die moet worden verwijderd Hierdoor worden alle eigenschappen of *foo om degene te verwijderen wiens naam eindigt op foo foo* om degene wiens naam begint met foo te wissen... Kijk ook in de opties in te stellen of je de eigenschappen van de document of configuraties
7 likes