Batch-eigenschappen

Hallo

Ik probeer een eigenschap te wijzigen die aanwezig is op alle documenten in een map.

Dus ik start het hulpprogramma en alles is in orde.

Het probleem is dit: batchproperties werkt alleen op het tabblad "Customize" properties. Het verandert echter niets in het tabblad "Configuratie specifiek" (zie bijgevoegd bestand).

Hoe kan ik deze tweede eigenschappentabel rechtstreeks bewerken met BatchProperties?

Bij voorbaat dank

capture.jpg

We wachten op de profs, maar ik denk niet dat het mogelijk is!

Bewerken: in de help kunt u kiezen waar u de wijzigingen in Opties > Eigenschappen wilt toepassen: zie bijgevoegde afbeelding.

smartproperties.jpg
1 like

Bedankt Lucas, maar zelfs als je alle configuraties selecteert, werkt het niet...

Ik heb mijn probleem opgelost door de eigenschap van alle tabellen te verwijderen (deze is aanwezig op de 2 tabellen) en deze vervolgens opnieuw te maken met behulp van BatchProperties op mijn "Configuration Specific" config, en vervolgens op de "Customize" tabel met behulp van "Integration".

Ik laat de vraag open of er een betere oplossing is.

2 likes

Daar heb ik ook aan gedacht!

Misschien als het aanwezig is in de 2 tabbladen, dan werkt het niet.

U kunt dus ook de verwijdering in BatchProperties opnemen (zo niet wat u al hebt gedaan!).

2 likes

Ik heb het gedaan met Integration, maar het is ook te doen met BatchProperties.

Maar het probleem kan voortkomen uit het feit dat de eigenschap aanwezig is in de 2 tabellen, je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

Maar bovenal is het met BatchProperties in één handeling te doen, dus een enkele klik!

1 like

@Jose,

Heb je het getest met Batchproperties:

1e regel: verwijder uw "X" eigenschap

2e regel: uw eigendom "X" met zijn waarde.

Ik denk dat je in de opties "op alle configuraties" moet zetten 

Persoonlijk heb ik Batchproperties een beetje verlaten en geef ik de voorkeur aan Integration, dat veel flexibeler en completer is.

2 likes

Ik heb het geprobeerd, ja, maar het verandert me niet in alle configuraties... bizar...

Maar ik gebruik ook Integration, het is erg goed voor wat ik doe:)

Hallo

Normaal gesproken zou BatchProperties de eigenschappen van configuraties moeten afhandelen,

Of de eigenschappen van het document nu bestaan of niet...

Als er een probleem wordt vastgesteld, meld dit dan

Ofwel via de hotline

Ofwel rechtstreeks vanuit de applicatie

Over/"Een verbeterverzoek escaleren" 

3 likes