Batchconverter dwg onderdeel

Hallo

Ik gebruik Batchconverter om onderdelenfamilies in dwg (gegraveerde teksten) te exporteren. Wanneer ik Batchconverter start, wordt het onderdeel in bovenaanzicht georiënteerd (=schetsvlak van de gegraveerde teksten), maar vervolgens heroriënteert Batchconverter het onderdeel met 90° voor export in dwg. Ik heb de export in jpeg getest en de oriëntatie is niet gewijzigd.

Ik kon niets vinden in de opties Batchconverter of Solidworks.

Bij voorbaat dank!!

Yann

Hallo;

Als Batconverter standaard uw documenten in vooraanzicht exporteert ... gebruik de standaardweergave-update... (Spatiebalk in 3D...)
image

Anders moet je waarschijnlijk je schets naar dit vlak verplaatsen.
(Ik kon ook geen equivalente opties vinden in batchconverter of in Solidworks)

1 like

Hallo
Hetzelfde geldt voor mij.
Ik denk dat dit komt door de oriëntatie van de drievlakker

Bedankt voor de info van de gezichtsweergave van Batchconverter. Ik heb de weergave-update gebruikt om mijn brandwonden in vooraanzicht te oriënteren, maar Batchconverter exporteert nog steeds het " oude " vooraanzicht.
Ik heb integratie geprobeerd waarmee je de kamer kunt oriënteren, maar het lijkt de configuraties niet te beheren (of ik begreep niet hoe ik het moest doen ...)
Ik denk dat de enige oplossing is om het uit te voeren in een macro. Ik vond een tijdelijke oplossing door de configuraties te weigeren met Integration, en vervolgens te exporteren naar dwg met Integration door alle geweigerde onderdelen te nemen.

Hallo;
Waarom vervang je het schetsplan niet? Dit zou effectief zijn voor al uw configuraties en zou uw probleem moeten oplossen.
Voorbeeld:
image
image

Wat de integratie betreft, worden de deelfamilies beheerd in de volgende software-opties:
(Wees voorzichtig, deze opties moeten worden hersteld, afhankelijk van het gebruik dat u ervan maakt bij andere bewerkingen... Dit is een van de onbegrijpelijke/waardeloze punten - naar mijn mening - van deze software,... de MyCadTools-suite is slecht als het gaat om het beheren van onderdelenfamilies en configuraties).

Hallo

Het vervangen van het schetsplan is de beste oplossing, maar deze gravures zijn aangebracht op een ingewikkelder deel dan het deel dat op de afbeelding wordt getoond, Sorry dat ik had moeten aangeven dat de afbeelding een " nep " onderdeel was. Dit onderdeel heeft verschillende functies (omwenteling, materiaalverwijdering, enz.) waarvan de schetsen zich in het voorvlak bevinden, wat de " natuurlijke " oriëntatie van dit stuk is. Bovendien is het te vinden in verschillende melanges.

Wat bedoel je met softwareoptie? In de Solidworks-opties?

Nee, ik heb het over de opties in de mycadTool-tools... integratie, batchConverter...

En als je de export handmatig doet vanuit Solidworks, heb je dan hetzelfde probleem?
Als het probleem zich voordoet wanneer u handmatig exporteert, is er een kans om het te verwijderen uit de Batchconverter-opties die alleen van toepassing zijn in batch wat SW doet)

1 like

Om handmatig te exporteren sla ik op als, dan kun je de weergaven kiezen om te exporteren (boven, voorkant, in uitvoering, ...) dus geen probleem!

1 like