Batchconverter - monteer MEP

Hallo

Ik gebruik BatchConverter om de Europarlementariërs in PDF/DXF uit te voeren. En ik zag net dat hij niet elke Europarlementariër bestijgt...

Hier is mijn manipulatie:

- onder SW open ik de MEP van de vergadering

- Onder BatchConverter importeer ik deze MEP met de filters Onderdeel/Assemblage/MEP ingeschakeld.

- Batch assembleert alle onderdelen en subassemblages die verband houden met de hoofdassemblage.

- Ik vraag om alle leden van het Europees Parlement die betrokken zijn bij de aanwezige onderdelen en samenstellingen bijeen te roepen.

- maar sinds 1 uur belt batchconverter niet meer alle Europarlementariërs...

Enig idee over deze pb? (behalve dat BatchConverter al weg is voor het weekend! )

Dit merkte ik, toen voor een assemblage batchconverter slechts 5 mep gemonteerd in plaats van de geplande 90.

Rq: als ik de compositie met de assemblage probeer, vindt sw alle mep...

En als je alleen de tekeningen selecteert en de conversie doet, werkt het dan?

Wanneer ik een enkel onderdeel selecteer (dat blokkeert met de assemblage), monteert BatchConverter de bijbehorende MEP.

@DreamBen: toen hij eenmaal de leden van het Europees Parlement had gevonden, geen PB voor bekering. Hij doet het goed.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met: "Ik selecteer een enkel onderdeel (dat blokkeert met de assemblage)."

Een doorstart van SolidWorks en het station?

Zitten de leden van het Europees Parlement allemaal in hetzelfde dossier?

De onderdelen ook?

Is de nieuwste versie van het hulpprogramma geïnstalleerd?

1 like

Nou, ik ben gisteravond gestopt met zoeken. Een kleine vertraging op de antwoorden, omdat lynkoa op dergelijke, het niet opnemen van de antwoorden ... en nog steeds niet praktisch in gebruik.

@dreamben: Als ik een onderdeel selecteer in batchconverter, en vervolgens de MEP van dat onderdeel monteer, is dat geen probleem.  Als ik de assemblage selecteer die hetzelfde onderdeel bevat, mountt batchconverter niet langer de MEP die bij het onderdeel hoort.

@pl: De leden van het Europees Parlement zitten in hetzelfde repertoire als in het stuk. Maar niet alle stukken behoren noodzakelijkerwijs tot hetzelfde repertoire.

De nieuwste versie van het gebruikte hulpprogramma.

Nou, ik zal maandag weer testen. We zullen zien of het beter gaat...

Fijn weekend.

Oké, als ik deze software gebruik, vraag ik het niet zo vaak :).

Ik selecteer gewoon de bestanden die ik moet converteren en vervolgens doe ik mijn conversie (bijv. tekeningen). Als ik het dan moet exporteren voor alle stukken in stap of x_t, maak ik een nieuwe selectie.

Ik denk dat het uiteindelijk niet veel extra tijd verspilt.

Dat is snel als alles in hetzelfde repertoire zit. Want als je ze goed of links moet gaan halen, wordt het tijdrovend, nietwaar? En dan werkt het meestal naar behoren. We zullen zien of het weekend haar ideeën weer op hun plaats heeft gezet!
1 like

Hallo

Controleer of de optie die zichtbaar is op de bijgevoegde afbeelding correct is geselecteerd

Het stelt je in staat om te doen wat je wilt...

Tot ziens.

capture.png

Wat is er nieuw?

Geen nieuws, ik heb het probleem half opgelost door de eerste subassemblage eerst in batch te nemen, en daar passen alle componenten goed.

Maar nog steeds niet met de hoofdmontage.

En ik moet weer terug naar de hotline om te proberen het te begrijpen...

Laten we zeggen dat het antwoord van pl geldig is omdat batch het probleem met de hotline niet heeft gereproduceerd...

Dus sommige herstarts van het station kunnen de pb hebben opgelost?!?