Nou, ik ben gisteravond gestopt met zoeken. Een kleine vertraging op de antwoorden, omdat lynkoa op dergelijke, het niet opnemen van de antwoorden ... en nog steeds niet praktisch in gebruik.
@dreamben: Als ik een onderdeel selecteer in batchconverter, en vervolgens de MEP van dat onderdeel monteer, is dat geen probleem. Als ik de assemblage selecteer die hetzelfde onderdeel bevat, mountt batchconverter niet langer de MEP die bij het onderdeel hoort.
@pl: De leden van het Europees Parlement zitten in hetzelfde repertoire als in het stuk. Maar niet alle stukken behoren noodzakelijkerwijs tot hetzelfde repertoire.
De nieuwste versie van het gebruikte hulpprogramma.
Nou, ik zal maandag weer testen. We zullen zien of het beter gaat...
Oké, als ik deze software gebruik, vraag ik het niet zo vaak :).
Ik selecteer gewoon de bestanden die ik moet converteren en vervolgens doe ik mijn conversie (bijv. tekeningen). Als ik het dan moet exporteren voor alle stukken in stap of x_t, maak ik een nieuwe selectie.
Ik denk dat het uiteindelijk niet veel extra tijd verspilt.
Dat is snel als alles in hetzelfde repertoire zit. Want als je ze goed of links moet gaan halen, wordt het tijdrovend, nietwaar?
En dan werkt het meestal naar behoren. We zullen zien of het weekend haar ideeën weer op hun plaats heeft gezet!