Hallo Ik heb nu ongeveer een jaar een Asus K50I en het begon allemaal ongeveer 6 maanden geleden: -de computer liet zien dat ik was aangesloten, niet aan het opladen, ik heb hem losgekoppeld, ongeveer drie keer achter elkaar weer aangesloten en hij ging weer opladen -Toen werkte deze bewerking op een mooie dag niet meer, de batterij ging naar nul en werd nooit meer opgeladen met hetzelfde bericht aangesloten dat niet wordt opgeladen -en nu is er een nieuw bericht "OP NETSTROOM NIET AAN HET LADEN in het bios is er gemarkeerd AC ADAPTER UNKNOW en er is een bericht in het Engels waarin wordt uitgelegd dat de batterij niet efficiënt genoeg is Ik heb geprobeerd het uit te schakelen door de batterij en de oplader te verwijderen en ik heb de voeding 30 seconden ingedrukt, het werkte niet, ik heb het bios bijgewerkt, ik heb wat software voor de batterijen gedownload, ik denk niet dat het probleem van het moederbord komt sinds de computer wordt ingeschakeld. Op de oplader brandt het blauwe lampje constant. Dus hier zijn mijn vragen? : is het probleem met de oplader of de K50I-batterij of beide? Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben gehad als ik, zo ja, wat heb je gedaan? Omdat ik graag zeker wil weten dat het de accu of de oplader is voordat ik een van de twee ga kopen
Heb je geprobeerd om op het lichtnet te werken, maar zonder de batterij? Als het zo goed werkt, komt dat omdat het uit de batterij komt. En ik denk echt dat dat het is... Is de pc nieuw gekocht? Als dat zo is, ga dan naar de winkel om te zien of er nog steeds garantie is of dat er iets is dat ze commercieel kunnen doen, want het is niet oud...
Als het uit de oplader kwam, zou je het helemaal niet kunnen aanzetten....
Ik denk dat de gemakkelijkste manier is om contact op te nemen met de after-sales service van Asus:
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/fr/
Of om een vraag te stellen op Twitter, merken zijn over het algemeen erg reactief op deze manier (en roepen zelfs het Twitter-account in het Engels op als dat nodig is).