Tutaj próbuję zrobić przynętę wędkarską, aby nauczyć się skomplikowanej geometrii, problem polega na tym, że nigdzie nie mogę dotrzeć. Obejrzałem kilka tutoriali i mimo wielu godzin nic to nie wygląda
Mam 3 szkice, zobacz zdjęcie, ale nie wiem, jak to zrobić , jeśli masz jakieś wskazówki lub dobrze wykonany samouczek (ten na nadgarstku suszarki do włosów nie mogę znaleźć)
Prawy widok powinien być taki sam w całym widoku z przodu
Myślę, że jeśli nie znasz różnicy między niebieskim a szarym szkicem, to dlatego, że jesteś początkującym użytkownikiem SolidWorks. Moim zdaniem lepiej byłoby zacząć od prostszych elementów, aby ubrudzić sobie ręce. W SolidWorks dostępnych jest kilka samouczków na poziomie progresywnym. Rób je w kolejności.
Jakiś czas temu napisałem tutorial na temat makreli, może ci to pomóc. Umieściłem dla Ciebie samouczek online, ale kopiuję go tutaj, ponieważ interfejs Lynkoa czasami mi umyka
Tak, Obi wan, jestem początkującym w samokształceniu, więc niekoniecznie rozumiem wszystko, pomimo długich godzin spędzonych przed samouczkami pdf i wideo
Mój projekt polega na wykonaniu części 3D w celu ich wydrukowania. Dziękuję za pdf ryby, to jest to, czego potrzebuję. Postaram się uzyskać wynik.
Na początku zaprojektowałem część z wytłaczaniem, następnie wierceniem, filetem, usuwaniem materiału.... (więc staram się przyswoić podstawy. Problem polega na tym, że dla prawidłowego widoku, nie widzę tego szkicu. Funkcja leave na to nie pozwala
Poprawiłem błąd w nazwie samouczka, teraz nazywa się Modelowanie powierzchniowe ryby.