Ik zou een oppervlakte-expert nodig hebben om me te helpen.
Ik heb een fitting gedownload van Senga, maar er ontbreken veel gezichten en SW wil er geen volume van maken. Het tweede deel van dit probleem is dat ik een materiaalverwijdering moet modelleren op deze fitting.
Zou een liefdadige ziel het volume kunnen halen, alstublieft?
Ik hoef niet te polijsten, ik wil een volume maken dat in een haast is gemaakt en ik zal het voor de rest doen.
Bij voorbaat dank
PS: Ja, ik ben verplicht om deze precieze verbinding te gebruiken. Nee, ik heb geen oppervlaktecapaciteit... Ik ben in SW2019
Om de munt op te halen, moet u met de rechtermuisknop op het linkdoel klikken / het doel van de link opslaan
Ik heb het uiteindelijk opnieuw ontworpen (wat niet erg gewaardeerd wordt in de doos)
Ik hoef hier niet te veel tijd aan te verspillen, maar als je me iets zou kunnen vertellen over de procedure die ik bij dit probleem moet volgen, ben ik geïnteresseerd.
Het is mogelijk om van het oppervlak naar een volume te gaan. De zijkanten moeten perfect worden samengevoegd om ze aan elkaar te naaien , als het naaien haalbaar is, is het mogelijk om in volume te gaan.
In uw geval is er net zoveel werk om de oppervlakken te corrigeren als om het opnieuw te doen. Je zult geen winst hebben, vooral omdat je door het opnieuw te ontwerpen al kunt anticiperen op mogelijke configuraties die je niet zult hebben door het oppervlak te corrigeren.
Hier is een zeer beknopte demo, maar waarin wordt uitgelegd hoe je van oppervlak naar volume kunt gaan. Hier laat ik het zien met een kubus, het is heel gemakkelijk, maar met complexe vormen is het een ander verhaal.
OBI WAN biedt een "tutorial", dus ik denk dat dit het antwoord is dat het meest nuttig zal zijn voor andere mensen die met hetzelfde probleem worden geconfronteerd.