im_logs.zip
Hallo
Bovenal raad ik je aan om je meters bij te houden met behulp van het hulpprogramma SolidWorks.
Ik denk dat het mogelijk is om SW volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.
Krijg je de foutmelding terug bij het stoppen van de installatie?
Tot ziens...
De volledige procedure is hier:
http://blog.funtech.com/2013/02/quick-tip-how-to-recover-from-vsta-1603.html?m=1
Hier is het bericht dat wordt geretourneerd door de installatiemanager:
Interne fout: De Windows Installer-service werd niet uitgevoerd zoals verwacht voor dit onderdeel: Vsta.
Neem contact op met de technische ondersteuning.
Wanneer u contact opneemt met de ondersteuning over installatieproblemen, wordt u gevraagd de logboekbestanden in deze map op te geven. Gebruik de onderstaande knop om uw logboeken op te slaan in een zip-bestand en deze naar de technische ondersteuning te sturen.
Ik heb dit probleem eerder gehad. Na contact te hebben opgenomen met Axemble-ondersteuning. Hier is de gevonden oplossing:
"We waren eindelijk in staat om SolidWorks opnieuw netjes te installeren na het hernoemen van de sleutels:
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\VSTAHost
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\VSTAHostConfig"
Het verwijderen en opnieuw installeren van Vsta veranderde niets.
Ik zal SW2015Sp1.1 verwijderen, de sleutels hernoemen:
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\VSTAHost
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\VSTAHostConfig"
en installeer de SP3.0 direct opnieuw.
Ik hou jullie op de hoogte.
@remrem: dat is wat hij zei in de link die ik plaatste:
"Volg de onderstaande stappen om dit probleem op te lossen:
- Verwijder Visual Studio Tools 2005 for Application uit Programma's en onderdelen. (Configuratiescherm > programma's en onderdelen > klikt op Visual Studio Tools 2005 voor toepassing > verwijderen)
- VSTA-registervermeldingen verwijderen*
*Exporteer een back-up van het register voordat u wijzigingen aanbrengt! (Klik met de rechtermuisknop op HKEY_LOCAL_MACHINE > Exporteren >bestand opslaan op desktop) - Begin > Typ "regedit" > Verwijder of hernoem de volgende toetsen:
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\VSTA
- HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\VSTA (alleen 64-bits)
- Installeer de Visual Studio Tools-toepassing handmatig vanuit de map met vereisten die zich op de SolidWorks-dvd of gedownloade bestandsset bevindt (documenten/SolidWorks-downloads/vereisten)
- Installeer SolidWorks (schakel antivirus uit)"
@PL: Persoonlijk. Het is lang geleden dat ik alle geposte links open ...
Bedankt voor de info ...