Kleine problemen (en niet de minste) sinds ik ben overgestapt naar solidworks 2019. Bij het maken van een weergave of zelfs het wijzigen van de weergaveschaal in MEP, wordt mijn scherm grijs en kan ik niets doen. Als ik sluit zonder op te slaan en opnieuw open, wordt het weer normaal. Als ik de pech heb om op te slaan, is het scherm bij het sluiten en opnieuw openen altijd grijs.
Ter informatie: mijn grafische kaart is up-to-date en de prestaties van mijn machine zijn OK.
Op beide, en het gebeurt niet altijd, maar we zijn pas maandag van deze week naar 2019 verhuisd, dus ik heb niet genoeg terugblik. Trouwens, op de post van mijn universiteit doet het hetzelfde met dezelfde plannen.
Ik bevestig dat als je een onderhoudscontract hebt, je de SP1-0 kunt downloaden, maar ik realiseer me dat ik je met een grote laag fouten heb bedekt door te praten over SP02 die niet beschikbaar is. (Niet met je hoofd bonzen!!)
Het is dit kleine zinnetje dat ik per mail heb geïnterpreteerd, wat een gegeven voorbeeld is voor het opnieuw installeren ervan tijdens een upgrade Sorry
Geef deze eigenschap alleen op bij het bijwerken naar een Service Pack-release binnen een bestaande hoofdrelease (bijvoorbeeld het bijwerken van een bestaande SOLIDWORKS 2019 SP01-installatie naar SOLIDWORKS 2019 SP02).
Aan de andere kant weet je dit waarschijnlijk: SOLIDWORKS 2018 SP5 is de nieuwste versie die het Windows® 8.1 64-bits besturingssysteem kan ondersteunen.