Lynkoa Component Library - Mijn Cad?

Hallo

Ik heb geen toegang meer tot Hanglock vanuit de componentenbibliotheek van de site. Als ik naar Traceparts ga, wordt er bovendien gevraagd om een identifier.

Kunt u controleren of u hetzelfde probleem heeft of dat ik een geïsoleerd geval ben?

Ik heb de indruk dat het er nog niet is sinds de samenvoeging van de 2 sites, ik heb steeds meer moeite om te vinden wat ik zoek.

Bedankt

Inderdaad, hetzelfde probleem: de Lynkoa-login wordt niet meer herkend op het tabblad TracePart!

Probeert te zien met @ J m Savoyat 

Hij heeft er zin in, volgens mijn informatie

@+ ;-))

OK bedankt. En voor het hangslot niet gevonden toegang?

Welke toegang tot hangslot? Had je naast Trace Parts ook een tabblad Hangslot?

Ja, via mycadservice weliswaar, maar aangezien alles is samengevoegd...

Daarover kan ik je niet vertellen dat ik geen MyCAD-services heb.

@gt22: Ja, ik zal het proberen, maar eerst wacht ik af of er eerst iemand in de hoek langskomt!

Er is een nieuws op de voorpagina om te zeggen dat Traceparts is bijgewerkt, maar ik hoop dat ze Padlock niet hebben verwijderd!

1 like

Hallo

Voor mij werken de 2 (TracePart en Padlock). Probeer een oproep te openen (Hotline ticket) of via "contacteer ons" rechtsonder op deze pagina, want dit is geen algemeen probleem!

1 like

Ja, ik dacht al dat ik een eerste mening had om iets te openen. Het is niet "algemeen", maar ik ben natuurlijk niet de enige die zich zorgen maakt.

PS: Niet waar ga je heen? Welk tabblad kan ik gebruiken om toegang te krijgen tot Candenas?

Het werkt ook voor mij.

Normale links van de bib3D.

Ok, dus het lijkt erop dat het intern naar mycad, dankzij :)

Ik zal het zien met de hotline.

De digitale transformatie van bedrijven leidt soms tot het groeperen of splitsen van entiteiten. Dit leidt tot een wijziging in de verwijzing van uw contracten in onze database. Deze zijn niet noodzakelijkerwijs gepland op de verjaardagsdatum van hun verlenging. U heeft geen toegang meer tot het tabblad "ONDERSTEUNING".

Aarzel in dit geval niet om de support@mycadservices.com e-mail te gebruiken om ons op de hoogte te stellen van dit probleem en wij zullen de verbinding van uw myCADservices/Lynkoa-account bijwerken.

Vriendelijke groeten

2 likes

Ja, dank je wel @jm. Ik begreep het pas achteraf, maar Clementine deblokkeerde de situatie snel en het is allemaal in orde sinds vanochtend.

Nogmaals bedankt:)