Functiebibliotheek: Mechanisch gelast onderdeel

MS-functies die op hetzelfde moment aankomen:

Op dezelfde manier waarop wanneer u een type I- of H-profiel invoegt, u eigenschappen van de aanduidingsstijl (HEAxxx of IPExxx) krijgt, was het idee hier om informatie op te halen zoals "Lasscharnier xxx", enz...

1 like

maar in dit geval voor een scharnierinfo om te solderen (maar ik zie het profielwijzigingsrapport niet?????)

het is gewoon nodig

Bekijk slimme componenten

Zie deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/composants-intelligents

Dan hoeft u alleen maar uw component te verbergen of te verwijderen

en behoud de functies indien nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@+

3 likes

"maar in dit geval voor een scharnierinfo om te solderen (maar ik zie het profielwijzigingsrapport niet?????)"

Sorry, ik begreep je opmerking niet.

We werken MS-onderdelen met PRT's en niet met ASM's.

Als ik het idee van het gebruik van de slimme componentmethode begreep: zou het zijn om met een ASM te werken om de PRT MS te bouwen? Het lijkt mij dat het de PRT's zwaarder maakt...

Hallo

Waarom begin je niet met een onderdelenbibliotheek (zoals schroeven, moeren, enz.)?

Ik weet dat je in een onderdeel (bijvoorbeeld) een moer kunt plaatsen, dus ik denk dat het op dezelfde manier zou moeten werken met een stuk van het zooltype.

sans_titre.png

Ik begrijp jou ook niet??????????

Uw bericht

"maar in dit geval voor een scharnierinfo om te solderen (maar ik zie het profielwijzigingsrapport niet?????)"

Sorry, ik begreep je opmerking niet.

We werken MS-onderdelen met PRT's en niet met ASM's.

Bij mechanisch lassen werken we via onderdeelprofielen en niet via onderdelen. Een mechanische las wordt door het ontwerp een enkel en uniek onderdeel dat onder andere via lassen is verbonden

Als ik het idee van het gebruik van de slimme componentmethode begreep: zou het zijn om met een ASM te werken om de PRT MS te bouwen? Het lijkt mij de PRT zwaarder te maken.

Je kunt niet beginnen met een assemblage om een gelaste monteur te maken

Maar je kunt van een assemblage een onderdeel maken

U kunt onderdelen op een gelaste monteur invoegen, maar in een assemblage

Of maak een bibliotheek met onderdelen om in een gelaste monteur te plaatsen

@+

Bij het maken van een aangepast gelast build-profiel geeft een foutbericht aan dat de bibliotheekfunctie leeg is.

Dit probleem geeft aan dat bij het opslaan in de indeling '.sldlfp' de schets niet is geselecteerd.

Om het probleem op te lossen:

• Open het SLDLFP-bestand, klik met de rechtermuisknop op de schets,
  • toevoegen aan de bibliotheek, verschijnt er een groene L op de schets,
  • en sla het bestand vervolgens opnieuw op.