Op dezelfde manier waarop wanneer u een type I- of H-profiel invoegt, u eigenschappen van de aanduidingsstijl (HEAxxx of IPExxx) krijgt, was het idee hier om informatie op te halen zoals "Lasscharnier xxx", enz...
"maar in dit geval voor een scharnierinfo om te solderen (maar ik zie het profielwijzigingsrapport niet?????)"
Sorry, ik begreep je opmerking niet.
We werken MS-onderdelen met PRT's en niet met ASM's.
Als ik het idee van het gebruik van de slimme componentmethode begreep: zou het zijn om met een ASM te werken om de PRT MS te bouwen? Het lijkt mij dat het de PRT's zwaarder maakt...
Waarom begin je niet met een onderdelenbibliotheek (zoals schroeven, moeren, enz.)?
Ik weet dat je in een onderdeel (bijvoorbeeld) een moer kunt plaatsen, dus ik denk dat het op dezelfde manier zou moeten werken met een stuk van het zooltype.
"maar in dit geval voor een scharnierinfo om te solderen (maar ik zie het profielwijzigingsrapport niet?????)"
Sorry, ik begreep je opmerking niet.
We werken MS-onderdelen met PRT's en niet met ASM's.
Bij mechanisch lassen werken we via onderdeelprofielen en niet via onderdelen. Een mechanische las wordt door het ontwerp een enkel en uniek onderdeel dat onder andere via lassen is verbonden
Als ik het idee van het gebruik van de slimme componentmethode begreep: zou het zijn om met een ASM te werken om de PRT MS te bouwen? Het lijkt mij de PRT zwaarder te maken.
Je kunt niet beginnen met een assemblage om een gelaste monteur te maken
Maar je kunt van een assemblage een onderdeel maken
U kunt onderdelen op een gelaste monteur invoegen, maar in een assemblage
Of maak een bibliotheek met onderdelen om in een gelaste monteur te plaatsen