Hallo, ik had destijds de Axemble-bibliotheek (ex visiativ) gebruikt en die was erg goed. Ik kan je niet vertellen waar het is op de nieuwe site, kijk naar de downloads. Je had configureerbare schroeven, aangestuurd door een Excel-bestand, en dus schaalbaar voor maten die er niet zijn. Je kunt met dit bestand ook eigenschappen beheren voor je interne referenties.
Anders moet er een manier zijn om de SW toolbox-sjablonen (hier de install 2020-map) opnieuw op te bouwen en de configuratietabellen opnieuw op te bouwen:
@froussel Wees voorzichtig bij het pompen van de gereedschapskist. Ik weet niet of het nog relevant is, ik had de kans om schroeven te installeren en ze onder te bewaren om ze uit het Toolbox-systeem te krijgen. De volgende keer dat het model wordt geopend, heeft de gereedschapskist deze rechten overgenomen en de schroeven uit de gereedschapskist weer geplaatst. Ben ik het die niet gemanipuleerd is? Sindsdien ben ik niet verder gegaan om te begrijpen waarom.
Ik sluit me aan bij @FRED78 voor " pas op voor de gereedschapskist ", maar om een andere reden: => de overgrote meerderheid van de componenten niet up-to-date is.
Technisch gezien zou ik aanraden dat je je schroefboekenkast zelf opnieuw opbouwt. Hoewel de geometrieën eenvoudig te reproduceren zijn als eigenschappen, zijn ze specifiek voor je interne toepassingen en dit kost over het algemeen de meeste tijd om te herbouwen, en het is veel makkelijker om vanaf een leeg vel papier te beginnen dan uren te besteden aan het verwijderen of herclassificeren van eigenschappen en materialen uit een bestaande bibliotheek...