Schroef bibliotheek

Hallo

Ik wil graag mijn hardwarebibliotheek updaten, die een beetje van alles en niets bevat!

Weet je waar ik een boekenkast kan vinden met alle soorten schroeven (H, CHC, FHC ... ), moer , ring .... in. SLDPRT  met in configuratie alle mogelijke schroefmaten.

Bij voorbaat dank.

1 like

In de SW bass bibliotheek heb je al dit soort schroeven, kijk maar eens

3 likes

Welnee! Het vertelt me dat de gereedschapskist niet is geïnstalleerd! met een leuke foutmelding!

Mijn 2 collega's hebben hetzelfde!

sw01.jpg
3 likes

Ja, de gereedschapskist is niet geïnstalleerd, maar de schroefvijl is geïntegreerd in de mappen!

3 likes

Hallo

Ik voeg de bestanden toe die we gebruiken.

Ik heb de MyCad-bibliotheek die hier beschikbaar is verlaten met een account.

Ik heb ze aangepast zodat ik de eigenschappen die we gebruiken kan invoegen. Ik differentieer elk cijfer 8.8, 10.9, enz. om verwijzingen te beheren.

In de hoop je geholpen te hebben.

visserie.rar
8 likes

Het probleem met de toolbox is dat de standaardversies er geen rekening mee houden.

En dat beheer is vervelend.

Je moet doen zoals aangegeven op de schermafbeeldingen en een logboek maken. U kunt dan kiezen welke standaarden u wilt gebruiken.

Maken veel mensen gebruik van de ToolBox?

2 likes

Het probleem zijn de "alle mogelijke schroefmaten".

Ik heb er een paar die ik aan je kan doorgeven (het is een paar maanden geleden)

2 likes

@ David kijk naar deze link

http://forum.solidagora.com/topic1708.html

en aan de draad een voorraad bibliotheekbestanden

@+ ;-))

1 like

Mijn gereedschapskist is niet meer ingesteld sinds ik ben overgestapt op de 2014, misschien werkt het daarom niet!

Bedankt voor de tip over MyCad @remrem! Ik heb de "Complete bibliotheken van bevestigingscomponenten" gedownload en er zit alles in wat je nodig hebt, je zult een beetje moeten sorteren, maar het ziet er goed uit!!

Dank u allen voor uw antwoorden!

2 likes