Ik wil graag mijn solidworks-materiaalbibliotheek overzetten naar solid edge, maar het bestandstype is anders, ik heb geprobeerd te kopiëren en plakken, maar solid edge weigert, ik weet niet hoe ik het moet doen, dankzij jou
Het zou me zeer verbazen als het gewoon mogelijk was. Omdat de interfaces tussen CAD-software erg basic zijn, om niet te zeggen rustiek.
HET BESTE je kunt de onderdelen en samenstellingen transponeren. Maar alle interne gemakken van elke software worden niet als een afzonderlijk bestand verzonden.
Hoeveel specifieke materialen moet je omzetten? Dat is de vraag ;-)
Het grote probleem dat me stoort, is dat ik een keer ben aangekomen!, maar ik heb zoveel geprobeerd op zo'n manier dat ik niet weet hoe ik het heb gedaan, ik ben ya bout lolpffflol pfff
Het grote probleem dat me stoort, is dat ik een keer ben aangekomen!, maar ik heb zoveel geprobeerd op zo'n manier dat ik niet weet hoe ik het heb gedaan, ik ben ya bout lolpffflol pfff
Je moet hebben gemerkt, behalve dat ik absoluut niets begrijp van SW dat @rougefeu2 dit schrijven ""mijn solidworks-materiaalbibliotheek overdragen""
Dus dom genoeg dacht ik aan het materiaal van de onderdelen , de materialen zoals een stalen 1.01114 (S235J0), maar in het zelfantwoord verwijst @rougefeu2 uiteindelijk naar de Lib Feat Part-bestanden (*.sldlfp) in gewoon Engels, het is de creatie van de gelaste constructieprofielen die moeten worden gebruikt bij het maken van mechanisch gelaste elementen. Zoals u weet.
Om je vraag te beantwoorden, beste Ac cobra , als ik dit probleem zou moeten oplossen, zou ik gewoon een automatische bestandsontleding doen met de solidworks "clip art" -functie en dan zou ik ze exporteren in DWG/DXF die zonder problemen door SolidEdge zal worden gelezen.
Het probleem lijkt dus uiteindelijk ver af te liggen van de termen "bibliotheek van materialen", die in SW een heel andere betekenis hebben.
Zoals de titel van een schilderij van de meester van het surrealisme René Magritte zei: "dit is geen pijp", net als mijn boodschap die geen boodschap is ;-)
Vriendelijke groeten
PS: u zult de keuze van het beste antwoord waarderen, namelijk onverwacht ""uis ya bout lolpffflol pfff"" dat ik niet heb gevonden in de online help van SW.