Aangepaste bibliotheek in solidworks

Hallo

Ik moet standaard mechanische componenten gebruiken die niet bestaan in de bibliotheek die is geïnstalleerd met solidworks premuim 2011. Ik heb 3D content central geprobeerd, welk advies geef je me om er optimaal gebruik van te maken en is er een betere manier om de bestaande bibliotheek aan te vullen om de procedure voor het invoegen van componenten te automatiseren.

Dank u voor uw hulp.

Er is de website van Emile Maurin

Bij Axemble hebben ze ook mycadlibraries, die componenten van verschillende fabrikanten bundelen. Deze componenten zijn toegankelijk via een hangslot of een traceparts-bibliotheek.

4 likes

Hallo

Op Lynkoa vindt u alle componenten van TraceParts: http://www.lynkoa.com/list/catalog/tracepart

Yves

2 likes

Hallo

Zoals eerder gezegd, is er hier de Trace-onderdelenbibliotheek en gratis :)

Ofwel op myCADservices of de Candenas- en Trace-onderdelenbibliotheken zijn beschikbaar met geprivilegieerde accounts.

Dan is het over het algemeen mogelijk om je te registreren op generalistische sites zoals HPC, enz... om een beetje van alles te downloaden:)

Succes

1 like

Hallo

Ik gebruik Tracepart veel voor de meeste componenten, maar het gebeurt vrij vaak dat fabrikanten 3D-download aanbieden door een account aan te maken (meestal gratis)

1 like

Hallo 

Ik raad aan om deze bibliotheek op een andere schijf (of een partitie) te plaatsen en de snelkoppeling naast de toolbox te maken

Ik heb het hierover omdat het volgen van de evolutie van het bestand en collaboratieve netwerken zonder EPM voorkomt dat links verloren gaan

1 like