Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar een bibliotheek om te integreren in Solidworks waarin er tandwielen zouden zijn.
Bedankt
Hoi allemaal
Ik ben op zoek naar een bibliotheek om te integreren in Solidworks waarin er tandwielen zouden zijn.
Bedankt
Hallo
Dat bestaat bij mijn weten niet.
Het beste is om uw eigen sjablonen te maken.
Omdat voor elk van hen deze specifieke kenmerken.
Jerome
Misschien in Toolbox maar ik heb alleen een standaard licentie van Solidworks.
Ik heb wel modellen gevonden om te downloaden, maar niet in Solidworks-formaat, dus het was onmogelijk om het aan te passen.
Hallo
Als je ze vaak moet gebruiken , is het beter om ze zelf te maken in die zin dat je van één bestand een deelfamilie kunt maken. Hierdoor kunt u de diameters wijzigen zonder dat u alles opnieuw hoeft in te perken .
Ik neem het voorbeeld van een bedrijf waar we BTR-schroeven hebben gedownload en voor elke afmeting elke diameter hadden we een bestand, gebrek aan huid als je schroeven moet vervangen (meestal een pakket ^^) je moet alles verwijderen en vervangen door de nieuwe. (Ik weet dat er een functie voor het vervangen van onderdelen is, maar ik ben nooit overtuigd)
Ja, ik zag dit door "ac cobra 427" -onderzoek te doen voordat ik mijn vraag stelde, maar tandwielen zijn niet mijn werkterrein, ik wilde snel iets gedaan hebben door gewoon een paar waarden te veranderen.
Oké, dat heb je eerder gezien! Aan de andere kant, als je modellen op het net hebt gevonden in STEP of iets anders, kun je ze wijzigen via FeatureWorks! En van daaruit de onderdelen herwerken en configuraties maken.
Hallo, ik heb dit op voorraad, als het je kan helpen.
Het kan worden ingesteld via de
Hallo
Uw bedrijf heeft een myCADservices Premium-abonnement afgesloten en als zodanig heeft u toegang tot de bibliotheken die we hebben gemaakt (schroeven, ringen, moeren, sommige lagers, enz...). U vindt ze om te downloaden in de sectie "Mijn diensten", vervolgens in "Bibliotheken" en vervolgens op "Visiativ".
Alle bestanden zijn in SW2010 formaat en aangestuurd met configuraties, ook zijn er eigenschappen aangemaakt voor de stuklijsten.
Correct gebruik
Vriendelijke groeten
Bedankt oroux1, dit lost al een deel van mijn probleem op.
Ik werk ook aan tandwielen met spiraalvormige tanden.
Inderdaad jmsavoyat ik ging daar ook een kijkje nemen, misschien niet genoeg, maar niets gevonden in SW-bestand, zelfs niet in de Visitiv-bibliotheek.
Re
Aan de andere kant heb je het over SOLIDWATCH, is het echt deze sector van activiteit? Omdat de elementen van schroeven en andere componenten die gericht zijn op het maken van horloges zeer specifiek zijn en er een NIHS-standaard is die alle horlogemakers gebruiken.
Vriendelijke groeten
Re
Uh, het verbaast me dat je het product niet kunt vinden! Natuurlijk zijn er niet alle versnellingen, maar het kan een basis zijn voor werk.
Vriendelijke groeten
jmsavoyat, waarom praat je met me over Solidwatch.
Het is oké, ik heb het net gevonden, ik heb het gemist.
In de Visiativ bibliotheek.
Bedankt en sorry voor het ongemak.
Hallo
Ik vertelde je over SOLIDWATCH omdat dit het product is dat je hebt geselecteerd bij het stellen van je vraag. :-)
Succes
Ah, sorry, dat had ik niet gezien, een foutje bij het afvinken.
Het lukte me om te doen wat ik wilde met de rechte versnellingen van de Visiatv-bibliotheek.
Aan de andere kant heb ik wat moeite met het veranderen van de hoek van de tanden op tandwielen met spiraalvormige tandwielen.
Er is niets in het gemaakte bestand om deze instelling te wijzigen.