Ik heb zojuist een aantal Axemble-tools gedownload (bibliotheek met 3D-mechanisch gelaste elementen en bibliotheek met bevestigingsmaterialen)
Het is onmogelijk om het op SD te gebruiken, het wordt weergegeven in de ontwerpbibliotheek, maar de mechanisch gelaste elementen zijn niet toegankelijk bij het toepassen van de functie mechanisch gelaste elementen? kun je me helpen en me uitleggen waarom ik het niet kan gebruiken (de toegangspaden zijn ingevuld in de tool...
Zet ze in een map (gedeeld als u meerdere SW-gebruikers bent). En ga dan naar "Opties", en voeg in "Bestandslocaties" de map maken toe in "Gelaste bouwprofielen".
Hallo, als het mechanisch gelaste profielen zijn, moet u het pad van de "Mechanisch gelaste profielen" in Gereedschap invullen. Wees voorzichtig, u moet het hoofdbestand invullen en niet de submappen.
Als het 3D-elementen zijn, moet het pad niet worden aangegeven voor mechanisch gelaste profielen, maar voor de ontwerpbibliotheek. En je vindt je items in de bibliotheek aan de rechterkant van het scherm!
EDIT: het exacte pad is "Gelaste constructieprofielen" en niet "Mechanisch gelaste profielen"