Bibliotheken voor gebruik in vaste werken

Ik heb zojuist een aantal Axemble-tools gedownload (bibliotheek met 3D-mechanisch gelaste elementen en bibliotheek met bevestigingsmaterialen) 

Het is onmogelijk om het op SD te gebruiken, het wordt weergegeven in de ontwerpbibliotheek, maar de mechanisch gelaste elementen zijn niet toegankelijk bij het toepassen van de functie mechanisch gelaste elementen? kun je me helpen en me uitleggen waarom ik het niet kan gebruiken (de toegangspaden zijn ingevuld in de tool...

Hallo

Zet ze in een map (gedeeld als u meerdere SW-gebruikers bent). En ga dan naar "Opties", en voeg in "Bestandslocaties" de map maken toe in "Gelaste bouwprofielen".

Tot ziens.

2 likes

Hallo, als het mechanisch gelaste profielen zijn, moet u het pad van de "Mechanisch gelaste profielen" in Gereedschap invullen. Wees voorzichtig, u moet het hoofdbestand invullen en niet de submappen.

Als het 3D-elementen zijn, moet het pad niet worden aangegeven voor mechanisch gelaste profielen, maar voor de ontwerpbibliotheek. En je vindt je items in de bibliotheek aan de rechterkant van het scherm!

EDIT: het exacte pad is "Gelaste constructieprofielen" en niet "Mechanisch gelaste profielen"

1 like

Maar waar moet ik de mechanisch gelaste elementen registreren zodat ik ze onder sd kan gebruiken? 

want op dit moment kan ik ze niet gebruiken, zelfs niet als ik het pad in souitls onder sd zet

Het maakt niet uit waar je ze opslaat, zolang je maar de juiste kant op wijst.

Ik heb het type of de maat niet

probleme.png

Hallo

Zou het  geen gecomprimeerd bestand zonder extensie zijn?

In dit geval voegt u eenvoudig een .zip extensie toe en pakt u deze uit naar de gewenste locatie.

Maak een map "gelaste constructieprofielen" aan (merk op dat ik dezelfde naam gebruik waar SolidWorks je om vraagt in tools/opties/bestandslocaties)

Submappen (bijvoorbeeld: TUBES, COLD PROFILE,......)

Sub-submappen (bijv. CORNIÈRE, UPAF,......)

en zet ten slotte de "*. SLDLFP"

Van Solidworks, in Tools , dan Opties , dan bestandslocatie

Stel de mapvulling in die u wilt maken.

3 likes

Om het antwoord van flegendre compleet te maken,

- Submappen (bijvoorbeeld: TUBES, COLD PROFILE,......) Dit zullen uw "Normen" zijn

- Sub-sub-directory (bijv. CORNIERE, UPAF,......) Het zullen jouw Types zijn

-en ten slotte de "*" bestanden plaatsen. SLDLFP" Dit zullen jouw maten zijn

1 like

Volg wat Flegendre zegt, is dit precies wat je zoekt;)

1 like

Voor de volledigheid is de discussie hier al besproken:

http://www.lynkoa.com/forum/3d/elements-mecano-soudes-sur-une-esquisse-d?pa

2 likes

Een soortgelijk onderwerp werd gisteren gepost

hier

Ik heb databases met profielen bijgevoegd

1 like

Hallo

Ga naar mijn site:

http://tutoriel.solidworks.free.fr/crbst_119.html

@kevin

Wees voorzichtig, als u de volgorde en het aantal mappen of submappen niet respecteert, wordt de bibliotheek onzichtbaar.

groothandel:

C:\Program Files\SolidWorks Corp\SolidWorks\lang\English\lasprofielen

*SolidWorks: deze naam is afhankelijk van uw versie als er meer dan één is geïnstalleerd 

Lasprofielen \ iso\hoekijzer bijvoorbeeld, het is hier dat we de . SDLFP

1 like