Hallo
voor een zichtbaarheid in Bonn verdient het de voorkeur om een titel en vragen op de daarvoor bestemde plaats te plaatsen
om het omcirkelde deel van de kamer uit te voeren
Het enige wat je hoeft te doen is een revolutie maken
en vervolgens een verwijdering van materiaal voor het rechthoekige gedeelte
@+
Bedankt, ik zal de volgende keer voorzichtig zijn, ik heb het document als bijlage verzonden, ik moet nog steeds doen wat je zei met het document dat ik momenteel heb? Bij voorbaat dank
image.jpg
Via de bijlage
Je moet een revolutie maken om materie te verwijderen
De lijnas maken
Creëer de juiste straal bij de juiste beoordeling
Na 2 horizontale rechte stukken en 1 verticale rechte lijn
die samenvalt met uw straal
Verwijderen van roterend materiaal
@+
Een kogelomwenteling, lijkt mij, omdat een afschuining of een straal niet genoeg zou zijn, lijkt mij
Hallo
We hebben geen informatie over uw plan om de juiste afmetingen te maken, maar dit is hoe het eruit kan zien:
Je moet niet uitgaan van een as met een vierkant uiteinde, maar van een geschouderde as met een afschuining en dan van de bewerking van de platen heb ik het onderdeel in de SW2019-versie voor het voorbeeld geplaatst.
Vriendelijke groeten
Deel 1.SLDPRT
Hallo
Met een egaliserende functie rond profielprofiel naar rechthoekig profiel. 45° geleidingscurve.
Vriendelijke groeten
Re: Ik ben op het sinds net nu, maar geen manier om de rendering als op het plan te krijgen
Ik had de andere berichten niet gezien, sorry, ik zag alleen de berichten van gt22, dus ik kijk naar de andere oplossingen en ik kom bij je terug, bedankt voor je antwoorden
re:
Ik kom bij je terug om je het stuk te laten zien, dus ik heb het stuk helemaal opnieuw gemaakt, geïnspireerd door D.Roger en zijn model. Toen het stuk klaar was, vroeg ik me af hoe ik hierop had kunnen stuiten, want deze manier is logisch en gemakkelijk ook. Ik wilde voor niets met een complexere methode doen, er moet zeker een methode zijn, maar het is in ieder geval gedaan.
Bedankt allemaal voor jullie hulp en tijd;)
image_de_la_bielle.png