Hallo
We hebben net onze pc veranderd en wanneer we Solidworks 2011 installeren, kunnen we de SP's niet meer downloaden omdat we niet meer in onderhoud zijn.
Is het mogelijk om ze op de oude machine te herstellen?
Heeft iemand de SP5 beschikbaar?
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Slt.
Jordanië.
Hallo
Is je nieuwe station in 32 of 64. Aan de andere kant, als u niet onder contract staat, kunt u alleen de SP4 hebben.
1 like
Kijk daar, onze vriend PL heeft een ZIP-bestand bij de SP5 uit 2011 gezet
http://www.lynkoa.com/forum/matériel-cao/sp-pour-sw-2011
1 like
Hallo AC,
Het nieuwe station is in 64.
Ik heb de PL-zip al getest, maar je moet in onderhoud zijn om te kunnen downloaden van de sld-site...
Ik ben op zoek naar een bestand dat al gedownload is.
Wat betreft de SP4, heeft u alstublieft een oplossing?
Bedankt.
Jordanië.
Het kan moeilijk zijn om te vinden:
- het is niet meer te downloaden op de SW-website: te oud, je kunt alleen de laatste 3 versies laden...;
- Ik heb de indruk dat 2011 een tussenversie was waar maar weinig mensen op zijn gebleven.
Hallo.
Als je niet meer in onderhoud bent, weerhoudt dat je er niet van om je versies op dat moment te kopen. Dus wanneer u contact opneemt met uw wederverkoper, zal hij u de SP's moeten verstrekken die geldig zijn aan het einde van uw onderhoudscontract (in principe, als het stopte tijdens SP4, moet hij ze aan u verstrekken tot SP4 en niet SP5).
Het enige wat u hoeft te doen is hem terug te bellen en hem de nodige informatie te verstrekken (contractnummer, klantnummer, enz.).
Ik heb het al geoefend en het gaat heel goed!