Als ik een nieuw onderdeel maak, verschijnen elke keer de annotaties.....
Ik wil dat standaard, bij het maken van een nieuw onderdeel, degene als is verborgen.
Dank je wel, Jannick
Als ik een nieuw onderdeel maak, verschijnen elke keer de annotaties.....
Ik wil dat standaard, bij het maken van een nieuw onderdeel, degene als is verborgen.
Dank je wel, Jannick
Om de weergave van geselecteerde objectdimensies in/uit te schakelen:
@+ ;-))
Dank u voor uw antwoord, ik heb me misschien slecht uitgedrukt,
Mijn probleem is dat wanneer ik een onderdeel maak, en ik breng het naar een assemblage, alle annotaties verschijnen (het veroorzaakt veel problemen bij het maken van gezichts- of puntselecties, ik selecteer vaak een dimensie in plaats daarvan)!! om ze te verbergen ga ik naar het display (zie bijgevoegde foto) .... Wat ik graag zou willen, is dat deze annotaties standaard koosjer zijn bij het maken van het onderdeel in plaats van de annotaties van elk onderdeel in mijn vergadering te verbergen.... Het is best bewerkelijk om ze één voor één te achtervolgen!
Ik denk dat het in tool/optie moet zijn..... zoiets?
U moet op het betreffende onderdeel in uw assemblage klikken om het te openen, vervolgens naar Displays gaan en "alle typen verbergen", uw onderdeel opslaan en sluiten.
Een kleine reconstructie van de montage en presto, geen annotaties meer.
Ter informatie: de displays zijn niet hetzelfde voor onderdelen en samenstellingen, het zijn twee afzonderlijke filters.
Hallo
Klik in uw artikelbestanden met de rechtermuisknop op annotaties en schakel vervolgens "Functieafmetingen weergeven" uit
(zie bijlage)
Ook te doen in je sjabloonbestand
Voor zover ik het begrijp, staan standaard de annotaties in je assembly-bestanden.
U moet een nieuwe lege assemblage openen, zonder er iets in te steken. Vervolgens ga je naar bekijken, vink je alles uit wat je niet wilt zien (je huidige procedure).
Als het klaar is, sla je op zoals in sldwdot waar je de basisformaten opslaat (je kunt het vinden in optie, standaardmodellen)
En daar ga je, tijdens al je volgende vergaderingen zullen de annotaties niet verschijnen. Aan de andere kant, voor de bestaande, afgezien van het doen van je huidige manipulatie, zie ik niet hoe ik het moet doen
@Rim-B Juist, het is + in deze richting dat we moeten werken.
Klik met de rechtermuisknop op annotaties in de kamer en schakel ze uit.
+1