Ik moet dit deel maken met twee rechte vellen en twee gebogen vellen voor de buigplaat?
0001.sldprt
Goedenavond
Te recent voor mij. Ik ben niet de enige die er een stap van maakt.
Ja, ik kan een stap zetten
Hallo @Pascal.bospac,
Als ik uw vraag en uw schets van een kap (?) correct heb geïnterpreteerd, is mijn voorstel in 4 bladen bijgevoegd (SW2021).
Gebaseerd op een enkel afgevlakt oppervlak en 4 Convert-Volume-functies (daadwerkelijk een oppervlak converteren...).
En waarom zou je het niet in slechts 2 vellen maken?
Vriendelijke groeten.
Bedankt voor de info.
Hoe zorg ik ervoor dat het stuk niet verdraaid raakt? Ik weet niet hoe ik een oppervlak moet maken, ik lees gewoon.
Goedenavond
Nadat u schets1 en schets2 als de afvlakkingsprofielen hebt aangewezen, moet u de segmenten van schets 3D2 één voor één als geleidingscurven selecteren om de vlakdefinitie van de vlakken te forceren.
Elke rand is een geleidingscurve, gevalideerd met behulp van de SolidWorks Selection Manager (zie beschrijving hier).
Hallo en nog een fijne dag cm
Hartelijk dank voor uw antwoorden, het was erg nuttig voor mij
Hallo
Hartelijk dank voor je antwoord, ik heb mijn onderdeel met succes gemaakt , verwijder functies in je as en vernieuw de as, ik maak het onderdeel met succes. Als ik een nieuw onderdeel maak, de oppervlakken heb gemaakt of welke, maar dat is het voor de plaatwerkfunctie, ik heb een goede herhaling van de functie soludwoks vertelt me dat ik een plat gezicht moet kiezen. Waarvoor?
Hallo
Als u zich afvraagt wat de functie Converteren naar plaatwerk , moet u weten dat u een plat vlak moet aanwijzen dat het vaste vlak zal zijn bij het uitvouwen van het onderdeel.
Het is ook uit dit gezicht dat de plooien van de aangrenzende vlakken worden geselecteerd.
Hallo cm.
Mijn plaatwerk conversatie probleem , het vierkant van 755/745 had ik een verlof gemaakt en vervolgens gewist het verlof om een spleet te maken . Hartelijk dank